Tet - Slikts servis un bojāta ierīce
Iesniedzu savu iekārtu jbl bar 9.1 uz garantijas servisu tet klientu centrā marta sākumā.
Pirms preces iesniegšanas devos uz šo klienta centru noskaidrot par to kā notiek garantijas remonts un kas no manas puses ir jāizdara. Uzņēmuma darbinieks teica, ka iekārta ir pašam jāiepako un tad jāiesniedz uz garantiju.
Preci es iepakoju izmantojot cieto kartonu no ikea mēbelēm, kuru nostiprināju ar caurspīdīgo līmlentu un satinu visu burbuļplēvē.
Nodevu visu uz garantijas servisu un saņēmu izsekošanas nummuru no tsc, kurš nav autorizēts jbl garantijas serviss. Pēc laika tie pārsūta iekārtu uz "ražotāja autorizētu servisu", kurš iekārtu nevis samaina, bet nomaina pamatplati, kas ir ierakstīts garantijas servisa vēsturē.
Sazinoties ar ražotāju, ražotājs norāda, ka pie šāda defekta, iekārta ir jāmaina kā komplekts un netiek remontēta, jo iekārta sastāv no vairākām daļām un tās ir piesaistītas viena otrai no ražošanas brīža. Okey, zinot, ka mūsu "garantijas servisi" to nedara, samierinājos, ka iekārta tika salabota un tā darbosies.
Beidzot kad bija pienākusi mana iekārta saņemšanai maija beigās, priecīgs devos tai pakaļ, aizvedu atpakaļ mājās un sāku izpakot iekārtu.
Saņemot iekārtu, iepakojums atšķīrās no tā kā tas tika iesniegts, nu okey domāju labi - nekas, līdz brīdim, kad ieraudzīju to ka iekārta ir bojāta ar skrāpējumiem un lielām buktēm uz korpusa. Iekārtu uzreiz vedu atpakaļ uz tet veikalu, lai risina šo jautājumu.
Un tad sākās!
Kopš nodevu iekārtu neviens ar mani nesazinājās mēnesi. Sāku izrādīt interesi par statusu kādā ir mana iekārta līdz saņēmu atbildi, ka es esmu vainīgs, ka iekārta ir bojāta, ka es esmu iesniedzis iekārtu, kas jau ir bijusi bojāta un ja pat tā nebija neesmu kārtīgi iepakojis.
Protams, es netaisos ar šo faktu samierināties, tamdēļ apstrīdu šo dīvaino nostāju no tet veikala puses. Cenšoties sazināties caur manstet saraksti, saņemu atbildi pēc nedēļas ātrākais. Zvanot, saņemu informāciju, ka man neviens nevar palīdzēt, ka ar mani kāds sazināsies. Saziņas veidā tiek izmantots tikai e-pasts uz kuru atbildot saņem automātisko paziņojumu, ka ar mani sazināsies divu darba dienu laikā. Reālā dzīve vismaz nedēļa. Vispār nav iespējams komunicēt ne ar vienu pārstāvi no šī uzņēmuma, kas būtu kompetents šinī jautājumā.
Nostāja šeit ir redzama tikai viena - iegādājoties preci, uzņemies visu atbildību uz sevi, garantija nedarbojas, tiek bojāta iekārta, ja vajadzīgs atrisināt kādu jautājumu, tad gaidi kamēr tev apniks.
Neiesaku neko iegādāties tet e-veikals. Ja gadījumā kaut kas notiks ar iegādāto preci, saņemsiet tieši to pašu, kas šobrīd notiek man.
Šodien ir jau 11. Jūlijs un šī te māžošanās turpinās, tāpēc sāku iesaistīt trešās puses, jo man neviens nekompensēs laiku, kuru esmu pazaudējis bez savas iekārtas un rezultāts ir absoluti 0.
Sveiki! Atvainojamies, ka šāda situācija izvērtusies. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook jūsu klienta numuru un risināsim situāciju.
Mēģināšu, tikai kāda jēga? Ir zvanīts uz Tet , ir rakstīts MansTet , jau esmu runājis vismaz ar 10 dažādiem darbiniekiem , situācija ir tieši tāda pati, esmu nolikts absurdā situācijā un atrisinājums jau tiek gaidīts vairāk kā 2 mēnešus…
Paldies par ziņošanu. Noteikti rūpīgi pētīsim šo situāciju.
Pēc kārtējās nedēļas gaidīšanas neviens nedeva nekādu ziņu. Uzrakstot Facebook , saņemu informāciju, ka iekārta jāsaņem jau sen, un kāpēc es to neesmu izdarījis. Informācijas nekāds no Tet puses.
Uzdodot jautājumu par to vai tā ir salabota, atbilde ir serviss nepiedāvā korpusa nomaiņu, nevaram palīdzēt.
Tātad uz šo brīdi esmu neapskaužamā situācijā, veikals nevēlas uzņemties atbildību par sabojāto iekārtu, jo acīmredzot vienīgais risinājums ir nomainīt ierīci pret jaunu vai atgriezt naudu kā tas ir atrunāts garantijas nosacījumos, aizbildinoties uz to ka es esmu sabojājis iekārtu.
Process velkas jau piekto mēnesi un rezultāts tieši tāds pats - nekāds. Atbildes uz maniem jautājumiem netiek sniegtas, sazinās ar mani nekompitenti darbinieki, kuru atbildes ir, ka nodošu informāciju tālāk.
"Labākā apkalpošana un attieksme pret klientu!"
Šodien atkal piezvanīju uz Tet veikalu , atkal nekādas informācijas nav sniegtas tālāk un vakardienas telefona saruna nav fiksēta un reģistrēta ! Apsveicami !
Tika uzrakstīts iesniegums PTAC , lai tie pievienojas atrisināt šo situāciju, citādāk Tet pats par sevi nespēj nodarboties ar klientu apkalpošanu un attieksme ir kritiska .
Centīšos vēl piesaistīt BezTabu , lai vēl uztaisa labu Anti-reklāmu .
Добавить комментарий