Tet - Slikts klientu apkalpošanas serviss
Septembrī beidzās līgums, tika pagarināts, bet šajā reizē piedāvāja Tet+, jo cena būtu esošajā līmenī, par cik man tajā brīdī aktīvi noritēja remonts, tāpēc negribu maksāt vairāk kā bija.
Man tikai pajautāja vai ir Smart TV (kāds man arī ir), un ar to arī pieslēdza jauno pakalpojumu.
Novembrī jau vieistaba bija pietiekami gatava, lai pakotu televizoru ārā un tikai tad pamanīju, ka nevaru uzlikt Tet+, jo televizoram nav playstore. Pēc ilgām sarakstēm, zvaniet utt., janvārī tika lauzts līgums, par labu man, jo nevajadzēja maksāt līgumsodu, par cik, manuprāt, pārdevējam nebija pienācīgas apmācības kā pārdot šo pakalpojumu.
Ņemot vēŗa, ka Tet+ nevarēja piedāvāt neko lētāku par jau esošo līgumu, vispār radās iespaids, ka strādā uz masu, tad arī tikai līdz galam lauzts līgums, arī atgriezta iekārta no manas puses.
Bet kā jau zināms, pēc dienas jau internetā piedāvājums ir izdevīgāks, pirmie seši mēneši ar samazināto tarifu, pieteicu, man pazvanīja, piedāvāja vēl savādāku tarifu, piekritu, vienīgais izrādās, ka draugs bija Alfas filiālē, kur pietieca interneta piedāvājumu tajā paša dienā un viņam jau piedāvāja nākošajā dienā piegādāt ierīces, bet man sieviete pa telefonu teica, lai draugs anulējot savu piedāvājumu. To viņš arī izdarīja un beigās žēl, ka tā, nezinu kāpēc tā, bet liekas, ka uz vietas konsultanti ir kompetentāki. Man, protams, pēc sarunas ar konsultantu nekādas ziņas nav, tikai zvanot uzzināju, ka rindas kārtībā izskata pieprasījumus, vārdu sakot, trīs zvani, pat facebook viņiem rakstīju, un nedēļas laikā bija iekārtas ar Ekspress pastu piegādātas, jāpiemin, ka man meistaru nevajadzēja, bet protams, tur sistēmā kompetentie darbinieki bija atzīmējuši, ka manb vajag meistaru, liekas, ka pilnībā nedzirdēja, ka jau pirms tam teicu, ka man vajag tikai iekārtas. Vārdu sakot pāris nedēļas bez interneta, vairākas nevajadzīgas stresa situācijas un telefona rēķinā, protams, nevajadzīgas piemaksas, jo kā zināms 177 ir maksas tālrunis. Tagad sēžu, šo rakstot un domāju, kādēļ gan man šo vajag, tikai tāpēc, lai elektrības rēķins būtu kopā ar šo un pēc tam mazāka ķēpāšanās? Ja nav vēl pagājušas 14 dienas, tad jau varu vēl atteikties, ja?
Sveiki, atvainojamies, ka jums nācās uz ilgāku laiku palikt bez interneta, priecājamies, ka šobrīd viss strādā :) Atgādinām, ka zvani uz 177 ir bezmaksas, ja to atbalsta jūsu telefona operators. Zvanot no mobilā telefona, aicinām izmantot garo numuru 67000177 - tas arī būs bezmaksas. Tāpat allaž jūs varat rakstīt privāto vēstuli Facebook, kur jau esat to darījusi - arī tas ir bezmaksas.
Добавить комментарий