Tet slikta attieksme pret pensionāriem - Piešķirts parāds 79 gadīgam cilvēkam
Kliente pārtrauca līgumu ar Tet un bija ar mieru samaksāt soda naudu par līguma pārtraukšanu un samaksājusi to! Neviens Tet uzņēmuma pārstāvis nav brīdinājis ka ir nepieciešams atgriezt dekoderu pēc līguma pārtraukšanas! Kliente ir 79 gadu veca pensionāre un statusa "maznodrošināta persona". Uz telefonu viņai no Tet bija atsūtītas sms īsziņās par paradu! Vecais cilvēks dzīvo viena un neprot lasīt sms patstāvīgi! Neviens Tet pārstāvis nav piezvanījis klientei un nav pateicis ka dekoderu ir jāatgriež lai nemaksātu soda naudu! Oficiāla vēstule no Tet tika atsūtīta pa pastu tikai tad kad piešķīra paradu uz summu 80 eur. (protams ka līguma ir tāds punks par dekodera atgriešanu pēc līguma pārtraukšanas) nu vismaz pret pensionāriem vajadzētu būt cilvēciskai attieksmei! Vai tad reāli nevarat atcelt paradu cilvēkam? Turklāt viņa šajā nedēļa jau 2 reizes bija mēģinājusi dekoderu atgriezt bet eka ir slēgta!
Sveiki, paldies par ziņu. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook klientes datus, palīdzēsim.
Комментарии (7)
Šī persona varēja norādīt jūsu telefona nr. jūs noteikti lasīt sms mākat.Ptas teicāt ka līgumā ir šāds punkts, tadad par to zināja. nevienam uzņēmumam nedarbojās cilvēcība viss strādā pēc sastādītā līguma.
Un kursh zinaja ka uznemums sutis sms!? Tas nebija noradits liguma!
Pirms pieslegsanas vinai sms nesutija bet zvanija un vairakkart!
Un jus noteikti neesat pensionars un nedzivojat vienatne!
Visi Jūs palīgi esat gudri, kad notiek tāda šmuce, bet palīdzēt pensionāram ikdienā neviens negrib, bez sava labuma ;).
Pareizi! Tadi cilveki ikdiena neatbrivo vietu pensionariem sab. transporta jo nav tada rikojuma un likuma!
Gulbenes baurs saštancēja n-tos profilus, tagad ķer orgasmus, liekot plusus saviem deģenrātveidīgajiem komentāriem
Man ar vienu profilu pietiek, mazā kuc*te. Vot tu ir gan tāds mazs, nīkulīgs lunītis :D