www.sudzibas.lv Tet Pasūtijuma noformēšana un klientu serviss

Tet - Pasūtijuma noformēšana un klientu serviss

Vēlējāmies iegādāties jaunu datoru darba vajadzībām no Tet veikala. Izvēlējāmies konkrētu modeli un plānojām to pasūtīt internetā, lai saņemtu Jelgavas filiālē, samaksājot uz vietas. Diemžēl šādu pasūtīšanas veidu sistēma neļāva, tāpēc zvanījām uz Tet biroju Rīgā, kur darbiniece palīdzēja noformēt pasūtījumu, norādot konkrētu cenu un piegādes datumu nedēļas beigās.

Pēc kāda laika saņēmām zvanu atkal no Tet, kur mums paziņoja, ka dators tomēr maksā vairāk, un piegādes datums arī mainīts. Tas radīja neskaidrību un neapmierinātību, jo sākotnējā vienošanās par cenu un piegādi netika ievērota, kaut gan viss jau bija noformēts.

Ļoti skumji, ka šāda situācija notikusi tieši ar Tet, jo mēs esam viņu lojāli klienti jau vairāk nekā 10 gadus. Šajā laikā esam aktīvi izmantojuši Tet pakalpojumus un iegādājušies dažādas preces no viņu veikala, vienmēr uzticoties kvalitātei un apkalpošanai. Tieši tāpēc šī pieredze ar nepamatotu cenas maiņu un piegādes aizkavēšanos bija nepatīkama un negaidīta.

Šādas situācijas rada vilšanos un mazina uzticību uzņēmumam, jo klienti sagaida stabilitāti, skaidru komunikāciju un solījumu ievērošanu, it īpaši pēc tik daudziem sadarbības gadiem. Ceram, ka Tet vadība, sabiedrisko attiecību speciālisti un pārdošanas nodaļa kā arī klientu apkalpošanas serviss ņems vērā šādus gadījumus un pārdomās savu klientu apkalpošanas un komunikācijas stratēģiju. Klienti ir uzņēmuma galvenā vērtība, un ilgtermiņa sadarbība jābalsta savstarpējā uzticībā, cieņā un caurspīdīgumā.

7 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (2)

Good Intentions 2 ч назад

Kapēc vienkārši nevarēja pasūtīt caur internetu?

Good Intentions 2 ч назад

Pārpratu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы