Tet - Negodīga rīcība
Sveicināti!
Vēlos informēt citus par negodīgu Tet rīcību. Pārtraucot tv un interneta pakalpojumu, saņēmu omnivas kodu, lai nosūtītu atpakaļ huawei un arris iekārtas ar barošanas blokiem. Ieliku abas iekārtas Baltā mēness aptiekas kastītē, izdrukāju kodu no omnivas automāta un nosūtīju atpakaļ. Varu uzrakstīt savu klienta nr. 10482698, lai sūdzība nav anonīma. Lūdzu te arī omnivas kods - ce640237222ee, ar kuru nosūtīju abas iekārtas. Atnāk īsziņa no Tet, ka saņemta tikai viena iekārta - arris. Zvanīju uz Tet, Saka, ka jautājumu risinās. Neviens nekustina ne ausi. Ļoti ērti - atsūtīt omnivas kodu, pēc tam var mierīgi pateikt, ka viss nav saņemts. Ideāli, lai varētu iekasēt no klientiem par neatgrieztām iekārtām. Šāds negodīgums, pilnīga kauna lieta lielam Latvijas uzņēmumam. Vienkārši pretīgi. Man šī iekārta nav vajadzīga, kāpēc, lai es viņu paturētu, man ir pieslēgta cita tv un cits internets. Te ir nekas cits neatliks, ka jāraksta policijai iesniegums.
Комментарии (6)
Bet pierādīt varat, ka nosutijāt abas iekārtas?
Nepierādīju, bet uzrakstot iesniegumu PTAC jautājums atrisinājās un iekārta atradās.
Pat naudu atmaksāja.
Tagad ir skaidrs, ka sūtot Omniva paciņu TETam ar iekārtām - ņemiet blakus cilvēku un filmējiet līdz ievietošanai pakomātā.
Kāda nekaunība! Man šķiet, ka te pa taisno uz Eiropas Cilvēktiesību tiesu.
Kastīti aiztaisījāt kārtīgi, vismaz ar kādu skoču vai līmlentu? Ir kāda bilde, ka kastē bijāt ievietojusi abas iekārtas?
Ļoti kārtīgi aizlīmēju. Man patiešām nevajag šos vecos krāmus mājās, ja jau Baltcom deva savu.
Filmējiet un fotografējiet procesu līdz pakomātam :)
Reiz bija darīšana ar iekārtu nodošanu tetam caur omnivas pakomātu. Viss korekti sanāca. Atsūtīja īsziñu. Pateicās, ka esmu atgriezis visu nepoeciešamo. Bez kādām forogrāfijām.