Tet - Naudas izkāšana, slikts serviss
Šī ir mana pirmā sūdzība ever. Lai es ko tādu izdarītu, mani tik tiešām vajag novest.
Tātad, mūsu mājās tet uzstādītais rūteris, acīmredzot, nav pietiekami spēcīgs, jo dažas ierīces to vienkārši nespēj uztvert. Sazinājos ar tet, man tika piedāvāts risinājums: papildus rūteris, bet meistars maksas (par cik tās ir manas problēmas, ka viņu rūteris normāli nestrādā 80 kvm telpā) . Ok, piekritu, nav jau variantu: izsaukums 15 eur + 0,40 vai 0,50 centi minūtē (precīzi neatceros) . Super lojālas un adekvātas Cenas klientiem. :)
07.03.2022 pie mums ieradās tet darbinieks, uzstādītu papildus rūteri, peibildīšu, ka ar stundas novēlošanos. Pievienojot papildus rūteri, radās problēmas jeb tas nestrādāja. Darbinieks izmisīgi sāka meklēt problēmu un pieļāva, ka tā ir saistīta ar pamatrūteri/modemu, kas iepriekš jau mums bija uzstādīts. Sazvanoties ar tet dispičeri, darbiniekam tika atbildēts, ka ir kaut kādas problēmar ar ip adresi. Tad pazuda viss: gan internets, gan televīzija. Stundu tet darbinieks atradās uz telefona ar saviem kolēģiem, lielāko daļu laika vienkārši klusējot, pūšot un elšot, jo viņš nevarēja saprast, kur ir problēma. Tad 3 reizes viņš skrēja uz auto, tad pakaļ instrumentiem, tad pakaļ modemam utt. Tika veiktas pilnīgi nevajadzīgas un liekas manipulācijas, jo beigās izrādījās, ka pie vainas bija kontakts, kur sākotnēji jaunais rūteris tika iesprusts, darbinieks to salaboja un viss sāka darboties, tas aizņēma reāli 5 min. Laipnais tet uzņēmums atsūtīja man rēķinu, kurā ir norādītas 90 min, ko darbinieks esot atradies pie manis (parēķiniet, cik man bija jāmaksā, ja katra minūte ir notaksēta) . Realitātē vismaz 70 min no visa laika darbinieks bezpalīdzīgi staigāja no vienas istabas uz otru un klusēja telefonā. Es, protams, atsakos maksāt par pilnīgi lieki viņa patērēto laiku un neizdarību, jo reāla problēma bija atrisināma 5-15 min laikā. To, ka darbinieks staigāja, pūta un elsa, klusēja klausulē, šēžot un skatoties uz rūteri, nav mana problēma. Uzrakstīju sūdzību. Uz ko man laipni atzvanīja un paziņoja, ka rēķins tomēr būšot jāmaksā, jo attiecīgā nodaļa apstiprināja, ka rozetes konfigurēšana tiešām varot aizņemt tik daudz laika. Kāpēc man ir jāmaksā par viņu problēmām, laika vilcināšanu un darbinieka absolūtu nekompetenci?
Šausmīgi pretīga pēcgarša, jūtos reāli piečakarēta. Nekad līdz šim ne ar ko tādu nebiju nodarbojusies un nekur nevienam nesūdzējos, bet tagad mans mērs ir pilns.
Sveiki, mēs tiešām neesam ieinteresēti iespējami ilgāk vilkt laiku - vēlamies, lai pēc iespējas ātrāk un vairāk klientiem tiek novērstas sakaru problēmas. Kā redzams, šajā gadījumā līdz ar to aizkavējusies meistara došanās pie nākamajiem klientiem. Nezinot pilnībā visu šo situāciju, varam izteikt prieku, ka meistars veiksmīgi salabojis arī jūsu rozeti, kas viņa pienākumos neietilpst. Nepatīkami, ka problēmas iemeslu neizdevās noteikt ātrāk.
Starpcitu 80 kvadrātmetru miteklī, lai internets caur wifi darbotos pilnvērtīgi, mēs iesakām pat divus papildus rūterus. https://www.tet.lv/internets/pieslegumu-veidi/papildus-wifi-ruteris
Комментарии (10)
Tā jau ir piesavināšanās! Darbinieks tērē speciāli laiku lai tu dārgāk samaksātu.
Nē, tie darbinieki vienkārši ir pilnīgi dauņi. Viņi nejēdz MBR no UDP atšķirt, tapēc arī taisa sūdus.
Ja problēma ir ilgi risināma un Jūsu problēma aizņem darbinieka laiku(kurā varētu risināt citas problēmas), tad par to ir jāmaksā. Vai šī problēma atrisinātos, ja darbinieks nebūtu atbraucis pie Jums un ilgi pa telefonu to attālināti risinājis? Noteikti nē. Automašīnām arī ir ātri novēršamas problēmas, bet vai tas nozīmē, ka man nav jāmaksā meistaram par laiku, ko viņš pavadījis pie to diagnosticēšanas?
Klau, nu davaj es Teu izflīzēš vannasistab?
Nekad to neesu darijis, bet rezultāts būs. Tikai man tas aizņems 2 nedēļas, nevis 2 dienas. Sīkums, ne?
Nezinu nevienu servisu, kur būtu jāmaksā par darbinieka minūtēm, kuras viņš ir pavadījis, kasot pauri, virs mana auto. Diagnostika maksā X summu- tas arī viss.
Šeit ir klaja darbinieka nekompetence. Viņa neziņas vai negribēšanas dēļ tika novilcināts laiks. Reālā problēma bija risināma 5-15 min.
Man liekas tas bija naudas dēļ. Meistars speciāli uzkavējās lai varētu piesavināties naudu no klientiem. Jo no tā šitā firma dzīvo.
Vai tiešām vel eksistē cilvēki, kuri nezin, ka Lattelekom montieri ir absolūti nejēgas?
Tev vajadzēja šo pienākumu uzticēt savam datorspecam! Ja tev tāda nav - nu...
Sveiki, ja novērojat kādas problēmas ar mūsu meistaru paveikto darbu, gaidīsim privāto ziņu sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Mazāk twiterastojat un vairāk apmācat savus "meistarus".
Kā teicām, ja jums ir kāda konkrēta sūdzība, ar prieku gaidīsim to un novērsīsim problēmas, kā arī izdarīsim secinājumus.