Tet - Ļoti slikta komunikācija
Parasti sūdzības nerakstu, bet kārtējo reizi saskaros ar tet ļoooooti lēno un slikto komunikāciju, zvanot uz Tet sarunas ir maksas, viens cilvēks uz visiem jautājumiem atbildēt nevar, ieteica jautājumus uzdot feisbukā, facebook neviens uz ziņām neatbild vairāk jau kā nedēļu, uzrakstīju Tet aplikācijā, vēlējos pāriet uz dārgāku pakalpojumu, atbildes gaidu divas un vairāk dienas, uz daļu jautājumu neatbild kuri jāuzdod atkārtoti uz kuriem atkal atbilde jāgaida dienām, vēlējos iegādāties tv 1300 eur vērtībā, uzjautāju Tet mājaslapā jautājumu caur sadaļu - saziņa - vai tv pieejams jauns iepakojumā uz ko atbildi arī neesmu saņēmis.. Pakalpojuma kvalitāte mani apmierina, bet komunikācija ir zem katras kritikas, pēc līguma beigām pieļauju, ka Tet pakalpojumus vairs neizmantošu... Mūsdienās šāda komunikācija nav pieļaujama pie esošās konkurences, saņematies, Tet!
Sveiki, nepatīkami dzirdēt, ka jums radies šāds iespaids. Centīsimies palīdzēt. Zvans uz 177 ir bezmaksas, ja to atbalsta jūsu tālruņa operators. Zvanot no mobilā telefona, aicinām lietot garo numuru 67000177.Tāpat, diemžēl, no šejienes neizdevās jūs identificēt, tāpēc nevaram komentēt, bet apšaubām, ka vēstule Facebook palikusi bez atbildes. Droši atrakstiet vēlreiz privāto vēstuli, labosim kļūdu un slikto iespaidu, kas jums radies.
Комментарии (10)
Twitter atbild ļoti ātri.
Jebkurā gadijumā diezgan orģināls ieteikums - vērsties sociālos tīklos.🧐
Sveiki, mūs sasniegt var dažādos veidos, sociālie tīkli ir viens no tiem. Pastāv arī iespēja zvanīt uz klientu apakalpošanas dienestu, sūtīt epastu uz [email protected], rakstīt vēstuli savā Mans Tet pašapkalpošanās portālā.
Kad paliks tik miers, centies sauli nenoskriet, pārāk karsti, sirds sadeg neparasti.
No sākuma arī zvanīju. Jāgaida, tad cipari jāspaida, atkal jāgaida. Sāku caur feisboku komunicēt. Iepatikās Ir jāpagaida atbilde, bet visā visumā labi. Galvenais nedot standarta atbildes. To dara virtuālais palīgs.
Ja kāds vēl nesaprata, tad provaideriem vienmēr interesē tikai jaunie klienti. Vot teļuka pa vairāk kā 1 k varēja jau atbildēt ;).
Tā vienmēr ir bijis un tā arī būs. Lieliem provaideriem neuztrauc kas esi, cik ilgi esi, ja vien tiešām no tavas puses nenāk manāms kāposts. Protams var piedāvāt maziņu atlaidi, bet nevar salīdzīnāt ar to ko piedāvās jaunam klientam.
Jā kas nepatīk - aizej pie citiem. Izvēle ir. Monopolijas nav. Tu jau 30. gadus dzīvo brīvājā valstī. xD
Par TET attēla kvalitāti -- tā ir laba, toties saziņas līmenis akmens laikā bijis labāks. Pieteicos uz papildus TV paku, saņēmu tikai solījuma īsziņu, sazvanīt to pagrīdes kantori nav reāli. Ja ir kaut mazākā iespēja, no TET jāturās tālāk. Alūksne.
Sveiki, ļoti daudz informācija ir atrodama mūsu palīdzības lapā. Abonēt tematiskās TV pakas ir ļoti viegli, lasiet par to šeit https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/helio/helio_interaktiva_televizija/helio_itv_portals/1225/
Ja rodas vēl kādi jautājumi, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, palīdzēsim.