Tet - ļoti dārgs maksas tehniskās palīdzības tālrunis
Uzmanību, uzmanību! Tet tehniskās palīdzības tālrunis ir ļoti dārgs maksas pakalpojums. Man nāksies samaksāt 12 eiro pa sarunām ar Tet tehnisko dienestu. Ļoti jau nu gribētos iesūdzēt tiesā, bet 12 eiro laikam taču nav tā summa par kuru sūdz tiesā.
Sveiki! Zvans uz Tet palīdzības telefonu 177 ir bez maksas Tet tīklā. Zvanot no mobilā, aicinām lietot garo numuru 67000177 - ja jūsu pieslēgtajā mobilajā tarifu plānā ietilpst bezmaksas zvani Tet tīklā, arī šis zvans būs bez maksas. Zvanot no mobilā telefona uz īso numuru 177, piemērotais tarifs atkarīgs no jūsu operatora.
Paldies Tet par novēlotu aicinājumu lietot garo tālruņa numuru. Pateikšu, kas vēl mani neatlaidīgi aicina lietot savus pakalpojumus - Tet konkurenti Baltcom un Balticom.
Комментарии (3)
Vienreiz par visam reizēm paskaidrošu kad TET ir divi telefona numuri lai sazināties dārgais/īsais numurs 177 un garais 67000177 bezmaksas no visiem operatoriem (Bite,Tele2,LMT), un tās kad TET saka ka zvani uz viņu numuru 177 ir bezmaksas ir pilnīgas muļķības un to var redzēt manos pievienotajos attēlos kad neatkarīgi ne no kura mobilo skaru operatora cilvēks zvana no Bite,Tele2 vai LMT zvans tāpat ir par maksu un es personīgi vienmēr zvanu TET tikai uz garo bezmaksas numuru kas ir kā TET bezmaksas publiskais stacionārais numurs un uz kuru neviens operators nepiemēro maksu. Jā kāds cilvēks netic ka pat no "laba" bet dārga LMT kur tarifu plāns tikai zvaniem un īsziņām bezlimita un kurš pietam maksa bez mobila interneta 12,90 eiro mēnesi ir pat zvans uz numuru 177 bezmaksas tad es nezinu kāpēc joprojām uzticaties LMT un viņu dārgajiem pakalpojumiem. Protams ka ne visi var zināt kad ir tāds bezmaksas numurs uz kura var zvanīt bet tas ir noradīts TET mājaslapā taču tas nekādi neattaisno to ka viņu īsais numurs joprojām ir par maksu un nesaprotu kāpēc joprojām neviens operators piemēram pat tas pats LMT nav noslēdzis kādu līgumu ar TET lai šis numurs būtu piemēram LMT klientiem bezmaksas jo taču viņiem ir bezlimita zvani kaut vai uz Āfriku un vēl pietam ir pats dārgākais tarifu plāns zvaniem un īsziņām "bez limita un bez papildu maksas" bet protams ka to pašu var teikt arī par Biti vai Tele2 taču LMT ir visdārgākais un no pats LMT sola visvairāk nekā Bite vai Tele2 zonu, "zibenīgu internetu'' utt. taču vienalga zvans uz TET īso numuru ir par maksu. Ja kāds nepakrīt par LMT un par Biti,Tele2 tad nezinu kāpēc. Cilvēks kurš uzrakstīja sūdzību laikam neko nezin ka uz īsajiem numuriem ir maksas zvans un to ka vienmēr drošāk ir zvanīt uz garāko numuru un tas kad TET jāsūdz tiesa nav vajadzīgs jo tāpat TET tas neinteresē cik esi iztērējis naudu zvanot uz viņu ''bezmaksas'' numuru 177. Un jāsaka ka neviens mobilo sakaru operators neatkarīgi vai tas ir LMT,Tele2 vai Bite nav vainīgi pie tā kā viņi piestāda pie rēķina noteiktu norunāto summu jo viņi izpilda to ka TET ir uzlicis maksas numuru. Protams ka piekrītu ka TET ir jānorada ka šis numurs ir par maksu tāpat ka mobilo skaru operatoriem pirms zvana ir jābrīdina ka zvans uz šo saucamo bezmaksas numuru ir par maksu, tur gan ir vainīgi visi trīs operatori kas slauc naudu no klientiem pat nedodot tiem iespēju izvelēties. Par TET vainu šajā situāciju ka jau minēju kad viņi ir vainīgi kad viņi reklamē šo numuru ka bezmaksas taču par to vai viņi dod izvēli neko nevaru pateikt jo viņiem ir vismaz bezmaksas numurs ko izvelēties 67000177. Un pirms kāds kaut ko argumentē un liek dislike manam komentāram lūdzu pārbaudiet info operatoru mājaslapas par to vai zvans patiešām ir par maksu uz TET īso numuru 177 ka arī to vai patiešām TET nav bezmaksas numurs jo šis viss mans rakstītais ir pieradāms speciāli pievienotājos attēlos. Šajā sūdzībā saskatu ka sūdzības autore ir līdzvainīgā ar TET ar to kad neizvelējas vai ari neapskatījās TET mājaslapā vai neeksistē bezmaksas numurs un TET vaina ka viņi speciali reklamē un norada šo īso numuru to gandrīz kā vienīgo numuru saziņai ar viņiem.
Bet taču var atrast informāciju, ka tas ir maksas pakalpojums
Ja ļoti rūpīgi ieskatās, tad to var nojaust, lai gan tiešā tekstā tas nav pateikts. Taču, ja cilvēkam kaut kas nedarbojas jau tā ir stress un neienāk prātā ka tehniskā palīdzība ir maksas tālrunis. Agrāk taču nebija.