Tet - Krāpšana un slikts serviss
Esmu vairrākārtīgi sazinājies ar tet konsultantiem par to, ka pastāvīgi nedarbojas interneta pieslēgums. Šodien strādājot no mājām konstatēju faktu, ka praktiski nedarbojas internets, veicu mērījumus no hot spot telefonā, kur ātrums bija 44 mbps, savuākt no tet 0.6 mbps. Lai sasniegtu nepieciešamo pakalpojuma kvalitāti tet sākotnēji piedāvāja to risināt bez maksas, pēc tam mainīja viedokli un sanāk maksāt papildus līdzekļus, lai problēma tiktu atrisināta.
Lūdzu visiem līgumus ar tet slēgt uzmanīgi, kā arī uzmanīties no maldiem, kurus sniedz klientu konsultanti!
Sveiki, atsūtiet, lūdzu, savu klienta numuru uz epastu [email protected] vai privātajās vēstulēs sociālajos tīklos Facebook vai Twitter, palīdzēsim un atrisināsim problēmas!
Sveiki! Vai jūsu dators pie mūsu interneta modema pieslēgts ar vadu vai slēdzas caur wifi? Ja caur wifi, šeit parādās ļoti plaša ārēju traucējumu iespēja - galvenokārt konfliktu izskatā ar kaimiņu wifi tīkliem, kas nokonfigurēti tā, ka pārraida wifi tai pašā kanālā kāds ir iestatīts jūsu rūterī. Lai pārliecinātos, vai tiešām wifi savienojums ir pie vainas, aicinām testam pieslēgt datoru ar vadu pa tiešo pie mūsu interneta modema - šādi saņemsiet pilnu abonētā interneta ātrumu bez ārējiem traucējumiem. Savukārt problēmas risinājums būtu vai nu pamainīt wifi kanālu rūtera iestatījumos vai arī pieslēgt mūsu optikas modemam ārēju 5GHz wifi rūteri (kuram pieejamo apraides kanālu klāsts ir daudz plašāks nekā 2.4GHz wifi). Aicinām sev ērtā brīdī sazināties ar mums pa telefonu 177 (vai 67000177, zvanot no mobilā) - palīdzēsim šo problēmu atrisināt!
Добавить комментарий