Tet - Krāpšana, ļoti slikts serviss, brāķis
No tet e-veikala iegādājos monitoru samsung par 250 eiro, pirmā dienā jau rādīja svītras. Nodevu garantijas servisā. Nu jau 20 dienas no iegādes, bet monitors tā arī vēl nav. Zvanot, rakstot uz tet e veikalu, tik Sola, ka noskaidros, bet nekā. Tā nu es kļuvu par tet e-veikala brāķu ķīlnieku, jo iegādājos monitoru kuru vēljoprojām nevaru izmantot.
Комментарии (5)
Mašīnu arī Statoilā pērc?
Vismaz uz nomaksu paņēmi? Nemaksā kamēr nav prece!
Oskar, kaapeec Jus melojat? Monitoru jus sanemat, bet Jusu izvele bija to nodot remontaa.
20 dienas ir ljoti iis laiks, jagaida vairak.
"iegādājos monitoru Samsung"-"kļuvu par Tet e-veikala brāķu ķīlnieku" - man vienīgajam šķiet, ka te smagi pietrūkst loģikas? Kas tad to brāķi ražoja Samsung jeb Tet? Kaut arī principiāli nesadarbojos ar Tet, tomēr, šajā gadījumā viņi ir izdarījuši visu likumā noteiktajā kārtībā.
Kam pis kas viņu ražoja? Viņš jau ne Samsungam naudu maksāja bet Telekomam!
Tur jau tā lieta vienalga kurš ražo Lai pats Tet tiek skaidrībā ar savu piegādātāju, bet man ir tiesības preci saņemt veselu ar garantiju tūlīt un tagad - ja nedarbojas lai dod jaunu - zinu kā tur servisos remontē jaucot vaļā nolūst kāds klipsis aizmirstās ieskrūvēt kādu skrūvi - kāds vadiņš netur ielīdis iespiests starp korpusa vākiem oii un tā var taudz ko uzskaitīt...