Tet - Krāpšana
Pagājušā gada augustā mēģināju pieslēgt tv3 kanālu, lai skatītos pasaules čempionāta futbolā tiešraides. Pakalpojums netika pieslēgts un nedarbojās nevienu dienu. Atgriezeniskās saites no uzņēmuma nebija, un mājaslapā neparādījās neviens rēķins. Beigu beigās parāda summa par trim mēnešiem tika nodota Creditreform, taču no Tet nevaru saņemt nekādu paskaidrojumu par to, kāpēc man jāmaksā par nepieslēgtu pakalpojumu, jo pieslēgšanās mājas lapai caur internetbanku nedarbojas. Nevarēju iedomāties, ka mūsu mazajā pakalpojumu tirgū iespējama tik nekaunīga attieksme pret klientu, pārkāpjot visas likumīgās un ētiskās normas. Nekad neizmantojiet šīs kompānijas pakalpojumus!
Sveiki! Kāda veida tv tieši abonējāt - Tet TV (Interaktīvo tv), Tet+ interneta tv vai Virszemes tv? Lūgums norādīt jūsu klienta numuru vai sev ērtā brīdī sazināties ar mūsu palīdzības dienestu (177 vai 67000177, zvanot no mobilā) - palīdzēsim problēmu atrisināt!
Добавить комментарий