www.sudzibas.lv Tet Krāpšana

Tet - Krāpšana

TET sāk slikti veikties. Līdz šim Baltcoms piekopa principu - līguma pārtraukšanai tiek likti dažādi šķēršļi. Tagad arī TET. Tai vietā lai iekārtas atdotu tās jānodod ar Omnivu nevis lai aizvestu uz veikalu vai biroju. Omnivā atsūtakodu, bet tajā skapītī ierīces ielikt neiespējami, vēlas laikam , lai sadala pa detaļām, un kad viss nav aizsūtīts atnāk nākamais rēķins un atkal epopeja turpinās. Klientam jāzvana, atkal sūta kodu atkal durvis pa šauru, atkal rēķins par neizmantotu pakalpojumu. Nopietni? Peasās uzrakstīt Patērētāju aizsardzības iestādei. Neiesaku nevienam šo kantori vairāk.

28.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 11.03.2024

Sveiki! Kārtība, kad iekārtas var nodot caur Omniva pakomāitiem, tieši tika ieviesta pēc klientu lūguma, jo iepriekš, lai atdotu iekārtas, klients bija atkarīgs gan no veikalu darba laika, potenciālām rindām tajos, kā arī iekārtas obligāti bija jāatdod pašam līguma slēdzējam. Šobrīd tās uz Omniva pakomātu var atvest jebkurš mājsaimniecības loceklis un ievietot tās jebkurā diennakts laikā. Taču ja gadījumā atsūtītais kods atver plauktiņu, kurā ierīci nav iespējams ievietot, aicinām uzreiz zvanīt pa palīdzības tālruni 177 - palīdzēsim!

Комментарии (1)

D Donatas 66678890 06.03.2024

Man tā pati problēma ,gribu atkratīties no nekvalitatīvajiem pakalpojumiem ,tas nav izdarāms .Es vēl ar strāvu ieberzos .Desmitreiz pārdomājiet pirms ar viņiem slēdziet līgumu ,paņēmu viņu vietā parasto Tele 2 internetu tāpat nekas nebremzē ,tikai lētāk izmaksā

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы