Tet - Krāpšana
Tet veikalā t/c domina 09.01 iegādājos tv, samaksāju vairāk kā 1000 eur. Teica, ka piegādās piektdien (14.01) , jo veikalā neesot uz vietas, ir tikai ekspozīcija. Jau 11.01 atnāk paziņoums, ka nodots dpd (pasūtījuma numurs 00579919) . Gaidu piegādi. Pienāk 14.01 rīts un zvana no tet (2****0239) , Saka, ka tv nemaz neesot, piegādātājs nespēs piegādāt, un var par to pašu (pilnu) cenu piedāvāt tikai ekspozīcijas modeli. Biju pretīmnākošs un piedāvāju samazināt cenu - neminot neko konkrētu, jo tomēr lietota prece, un dot man ziņu / atzvanīt.
Atpakaļzvanu tā arī nesaņēmu un uz telefona numuru atzvanīt nav iespējams.
Tātad, tagad man nav ne naudas, ne televizora. Secinājums, ka iegādājoties preci / pakalpojumu arī no pazīstamiem zīmoliem, nav garantēts patiesums un labs klientu serviss.
Veiksmīgu 2022!
Комментарии (5)
"Biju pretīmnākošs un piedāvāju samazināt cenu " piedod bet šis ir smieklīgi... Ar ko tu biji pretīmnākošs? Nevienā tehnikas veikalā dēļ tā , ka paraugs neviens tev cenu nesamazinās un nav pienākums to darīt
Nē, precēm no skatloga ir lētākām jābūt. Esmu redzējusi,ka interneta veikali pat speciāli tādas piedāvā par zemāku cenu.
Piedodu tev, mans mazais :)
Sūdzība pēc būtības ir par 1) maldināšanu iegādes brīdī, par 2) maldināšanu attiecībā uz piegādi, par 3) nekorektu rīcību, mēģinot 'iesmērēt' lietotu preci jaunas preces vietā, par 4) klientu servisu, jo šajā gadījumā tā ir vienvirziena komunikācija - aut. atbildētājs, kam seko sarunas pārtraukšana.
Mazais, tu protams vari strīdēties, taču ir arī vietnes kā delfi un facebook.
Cik dumjam jābūt, lai nesaskatīt šeit pretīmnākšanu?
Nezinu, kādos veikalos juriss līdz šim ir iepircies, bet normālos veikalos ekspozīcijas modeļus iztirgo ar smuku atlaidi. Out of stock gadījumā, mēģināt iesmērēt lietotu preci.. nu jā, kamēr būs tādi kā juriss, tikmēr jau nekas patērētāju apkalpošanas kultūrā un servisa kvalitātē Latvijā nemainīsies.