Tet - Krāpšana
Nekad dzīvē neesmu rakstīJusi sūdzību, esmu ļoti saprotošs un miermīlīgs cilvēks, jo ticu, ka gadās visādi, taču šoreiz “atstāt kā ir” vienkārši neļauj sirdsapziņa!
Mana situācija - beidzot 3 gadu sadarbību saistībā ar dzīvesvietas maiņu, man tiek piemērota soda nauda (ne maza) par tv dekodera nozaudēšanu, kurš nemaz nekad nav bijis uzstādīts un lietots (lietoju tikai internetu) . Bridī, kad zvanu, lai noskaidrotu, kāpēc tā, un apstrīdu šo informāciju, pāris dienu laikā uz manu e-pastu tiek nosūtīts nekad iepriekš nesaņemts un man neredzēts pieņemšanas-nodošanas akts ar manu informāciju un viltotu manu parakstu (!) , kurā, protams, tiek uzrādīts šis jau minētais pazudušais dekoders. Nu ko, atbildība automātiski it kā mana. Šokā interesējoties tālāk, meistars, kurš, spriežot pēc viltotā dokumenta, it kā veicis pakalpojuma ierīkošanu, protams, kompanijā vairs nestrādājot un sazināties ar viņu neesot iespējams. :) kompānija pretī sniedz nepatiesus faktus par pakalpojuma lietošanu, piestāda atkārtotu rēķinu un tālāk risināt situāciju atsakās, nelaipni atsakot, ka tad nu man jāvēršas policijā. Visiem skaidrs, ka palikšu ar garu degunu, tikai velti izterēšu savu laiku un nervus, jo apsūdzība tomēr Gana nopietna un lietas izskatīšana var vilkties pat ļoti ilgi. Vai ir to vērts? Diemžēl samaksāt noteikti ir vienkāršāk. Rēķins netiek anulēts, es bez variantiem palieku muļķa lomā, un tetam - kauns! Milzīgs kauns! Par rīcību, par briesmīgu attieksmi (neskaitot vienu laipno sievieti, ar kuru vadīju pirmās sarunas, vārdu gan neatceros) un sistēmu krīzes situāciju risināšanā (lasīt - nerisināšanā) ! No sirds žēl!
Sveiki, gaidīsim jūsu klienta numuru privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, lai varētu atrisināt šo problēmu!
Комментарии (9)
Ļoti slikts serviss, grūti atslēgt, ar rūtera/modema problēmas, noslēdz funkcijas.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, mūsu pakalpojumus nepieciešamības gadījumā atslēgt ir ļoti viegli. Informācija, kā to izdarīt, pieejama šeit. https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/pieteiksana_un_ligumi/atteiksanas_no_pakalpojuma/
Modema funcionalitāte tiešām ir ierobežota, bet tas ir ar nolūku, lai mēs varētu, piemēram, tam pieslēgties attālināti un novērst problēmas. Savukārt rūtera funcionalitāte gan netiek ierobežota. Ja klients vēlas, viņš drīkst pieslēgt arī pats savu rūteri.
Interesanti, kā tad lietoji internetu? Pa elektrības vadiem pienāk megabiti!. Varbūt nejaukt rūteri ar dekoderu!
Iesaku pārlasīt Jūsu paša komentāru un apdomāties. :)
Internets “pienāk” pa rūteri, kurš tika lietots un atgriezts, stāsts ir par TV dekoderu, kas ir pavisam cita ierīce.
...par TV dekodera nozaudēšanu, kurš nemaz nekad nav bijis uzstādīts un lietots (lietoju tikai internetu)...Dekoders lietojas TV nevis internetam. Tātad rūteris.
Annija, diemžēl jāsaka, ka tāda gadījumā visu līguma laiku esi maksājusi lieki par Tv, kaut vai ja to nekad neesi izmantojusi. Tāda uzskaite kā lietošanas biežums vai lietošana /nelietošana nepastāv. Ja Tev bija pieslēgts tarifs, kas satur vārdus "mājas komplekts" vai "internets+tv", tad televīzija ir bijusi līgumā un arī dekoderis noteikti ir bijis izsniegts. Viens bez otra vienkārši nepastāv.
Un tiem, kas nesaprot, ka Annijai prasa dekoderi, bet viņa saka, ka lietoja tikai internetu - jā, lietoja tikai modemu vai modemu ar rūteri, bet nelietoja dekoderi. Tas ir tas, ko cilvēks cenšas jums ieskaidrot.
Lai veicas tikt skaidrībā!
Precīzāk modems.
NEKAD NEVIENAM NEIESAKU ŠO KRAPNIECISKO PAKALPOJUMU! EJIET PROM UN NEKAD NEPIESAKIETIES UZ NEKO KAS SAISTĪTS AR ŠO NABAGU KANTORI