www.sudzibas.lv Tet Klients lauž līgumu kad sagrib

Tet - Klients lauž līgumu kad sagrib

Trūkst vārdu kāds bardaks valda SIA Tet. Komunikācija noteikti nav viņu stiprā pusē, jo tie minioni kas atbild un zvaniem un e-pastiem ir pilnīgi neaptēsti.
Bija izveidojies parāds par pakalpojumiem. Tet deva pēdējās 3 dienas lai es veicu apmaksu. Tā arī darīju. 1. februārī 9:15 veicu apmaksu caur mans Tet aplikāciju (jo Tet taču aicina tieši tur maksāt, jo tas ir ātrākais un ērtākais veids kā norēķināties ar viņiem). Tet tajā pašā vai nākamajā dienā pieslēdza atpakaļ pakalpojumus. Viss kārtībā līdz 6. februārī man atkal atslēdz pakalpojumus. Sazinos ar Tet un man skaidro, ka esmu samaksājusi 2. februārī nevis 1. kā teicu. Skaidroju, ka nē. Es samaksāju 1. februārī. Viņu aplikācijā pat uzrādīts, ka 1. datumā samaksāts uz ko man viņu operatore atbild, ka viņa redz, ka samaksāts 2. februārī 7os no rīta. Sūtu viņiem visus skrīnšotus, bankas maksājuma uzdevumu. Viņus nekas neinteresē. Sāk vainot Swedbanku, ka viņu pusē bija tehniska problēma. Sazinos at Swedbanku kura rakstiski apstiprina, ka nekādu problēmu viņiem nebija un maksājums tika izpildīts tajā pašā brīdī - tas ir 1. februārī 9:15 un ka problēma visdrīzāk ir tajā, ka veicu maksājumu caur Mans tet aplikāciju kura tā vietā lai apstrādātu maksājumu 2-3 stundu laikā (tā norādīs Tet mājas lapā), apstrādāja maksājumu 22 stundas. Tātad būtībā SIA Tet ar mani lauza līgumu, jo es nācu pretī un veicu maksājumu caur mans Tet aplikāciju nevis caur Swedbanku kur maksājums garantēti ieskaitītos SIA Tet kontā 3 minūšu laikā. Nu ko. Vakar, 13. februarī, SIA Tet lauza ar mani līgumu (par 13 dienu rēķina kavējumu). Gaidu kad tuvākajā laikā SIA Tet man atsūtīs rēķinu par soda naudām par priekšlaicīgi lauztu līgumu lai varētu vērsties PTAC un SPRK. Jo viņi ne tikai ignorē to, ka maksājums tika veikts laicīgi, bet arī lauž līgumu pretrunā sava līguma noteikumiem.
Aicinu nevesties uz viņu skaistajām reklāmām, bet izvēlēties sakaru pakalpojuma sniedzēju, kurš dzird klientu nevis atbild ar copy/paste atbildēm un kurš nemēģina nopelnīt un soda naudām kuras nopelna NO SAVAS puses laužot līgumu. Un lūdzu, nelietojiet nakādas Mans tet aplikācijas. Jo maksājot no bankas uz banku tās ir sekundes, bet maksājot caur apšaubāmas kvalitātes aplikāciju Jūs varēsiet ilgi un dikti skaidroties, ka samaksāja laicīgi vai arī, ka vispār samaksājāt un ticiet vai nē, bet operatori pat necentīsies pārliecināties vai Jūsu teiktajam ir taisnība.

14.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 11.03.2024

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt jūsu klienta numuru - pētīsim un risināsim!

L

Комментарии (4)

B barmaleikin 14.02.2024

Вы что=то потеряли? Там сплошное вроньё про Укратне!

B barmaleikin 14.02.2024

*про Украину!*

MacBeton 30.03.2024

Par ko balsoji?
Kuņa neiznēsātā.

RAMONA👀 30.03.2024

Tet ir briesmīga kompānija. Kad lauzu līgumu, viņi man mēģināja iestāstīt, ka ārā ir karsts, es nespējot domāt skaidri, tāpēc iesaka to nedarīt-nelauzt līgumu. Lauzu un nejūtos zaudētāja. Tagad to pašu pakalpojumu citā kompānijā saņemu teju uz pusi lētāk.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы