Tet - Interneta veikala nekompetence un melošana
Iegādājos sadzīves tehniku Tet veikalā. Domāju, labi, piegāde plānota max pēc 2 nedēļām, pagaidīšu. Tomēr jau iet trešā nedēļa un pa šo laiku man jau pietika kuriozu. Pašā pirkuma dienā es noslēdzu nomaksas līgumu par to preci un veicu pirmo iemaksu. 3 dienas vēlāk man ar īsziņām paziņo, ka neesmu veicis pirmo iemaksu un apstiprinājis nomaksas līgumu attālināti. Sazinos ar Tet veikalu un speciālists nevarēja atbildēt vai bija vai nebija viss saņemts un pateica, ka pēc dažām minūtēm pārzvanīs, kad visu noskaidros. Zvana pēc pusotras stundas un Saka, ka viss kārtībā un piegādei tiks nodots 2 darba dienu laikā ok, pagaidīšu 2 darba dienas... Nekā. Izlasīju interneta veikala noteikumus, kur skaidri rakstīts, ka apstrāde ilgst 5 darba dienas līdz tas tiek nodots kurjeram, bet atkal nekā nav. 5 darba dienas pagāja, kopš pirkuma un sazinos ar tet jau izmantojot mājaslapā izveidoto saziņas čatu. Paskaidroju, ka tet no savas puses nepilda nosacījumus uz ko man atbild, kur tie noteikumi rakstīti? Atvainojiet, jūs tur ņemat darbā kuru pagadās? ... Nu labi ne par to es nosūtīju saiti uz pašu rakstītiem noteikumiem un man atbildēja, ka 2 darba dienu laikā (atkal) būs nodota kurjeram... Joprojām nav 2 darba dienas. Nu jau sāku rakstīt uz Tet e-pastu sūdzību ar pierādījumiem, kuri man bija (internetbankas izdrukas, līgumu parakstīšanas laiks, tās īsziņas, kurās Saka, ka neesmu veicis iemaksu) . Nosūtīju un atkal automātiskais atbildētājs sāka, ka atbildēs 2 darba dienu laikā. Tās 2 darba dienas Tet laikam ir svētais vārds 😀 atbildes nav. Un te pēkšņi es uzzinu, ka mana pirmā iemaksa netika novirzīta uz preces pirmo iemaksu bet kā avanss rēķinu apmaksai. Atvainojiet, Tet pārstāvji, bet tas pierāda vien darbinieku nekompetenci un man aizdomas, ka tikpat nekompetenta būs atbilde uz manu sūdzību, līdz ar ko tagad gaidīšu atbildi no Tet un visticamāk Ptac būs arī interesanti paklausīties manu stāstu.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un par kavēšanos ar atbildi! Kā noprotam, problēma jau ir tikusi atrisināta, taču ja tā vēl aktuāla vai arī novērojat jebkādas citas problēmas - lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Комментарии (3)
TET vadība izdarīja visu lai tauta netiek klāt. Laikam tam ir pamats! Bailes no tautas. Un tas nabaga pārdevējs ne pie kā nav vainīgs, dabū ciest. Risināt sarežģītākas lietas nemāk, un speciālisti ir aiz septiņiem vairogiem. Labi ka vēl iedod meistaru numurus, tad nu pašam jātiek galā ar problēmām. Viņiem pašiem speciālistu nav. vismaz man tā likās, kad risināju savas problēmas ar TET caur telefonu.
Nākamreiz paprovē iegādāties sadzīves tehniku intīmpreču veikalā.
полностью согласен