www.sudzibas.lv Tet Garantijas situācijas risināšana

Tet - Garantijas situācijas risināšana

Pēc visādām "jautrībām" ar TSC garantijas servisu ASUS datoram, ko aprakstīju citā sūdzībā, sekoja komunikācija ar Tet par preces nomaiņu.

Kad 11. jūlijā saņēmām ziņu par to, ka varam saņemt preci no garantijas servisa un 12. jūlijā devāmies tai pakaļ, uzzinājām, ka tā tomēr nav salabota, vispār netiks labota, ar mums sazināsies no Tet veikala, lai pārrunātu šo situāciju. Paldies Tet, ka nepadevāt ziņu un likāt braukt pēc neesošas preces!

Pēc šīs situācijas zvanījām uz Tet infotālruni, lai noskaidrotu, kas tad īsti notiek. Noskaidrojām, ka Tet gaida slēdzienu no ražotāja. Paldies, ka mums bija jāzvana jums, nevis jūs iedomājāties par to piezvanīt mums! Telefoniski konsultante teica, ka nespēj nosaukt mums nekādus iespējamos šīs situācijas tālākos scenārijus. Pakonsultējoties ar Tet veikala darbinieku klātienē uzzinājām, ka visticamāk tiks piedāvāts nomainīt preci no internetveikala klāsta, vai, iespējams, var interesēties arī par kādu preci ārpus šī klāsta.

15. jūlijā saņēmām ziņu, ka ražotājs ir apstiprinājis, ka iekārtu nevar labot, un ka mums ir jāizvēlas prece no internetveikala šīs pašas preces vērtībā. 17. jūlija rītā atbildējām uz šo e-pastu, paziņojot, ka internetveikalā nav īsti nevienas preces ar līdzvērtīgu funkcionalitāti un specifikācijām, tāpēc interesējāmies par iespējām iegūt kādu preci ārpus internetveikala. Uzskaitījām gan kritērijus, ko apmaiņas precē gribētu redzēt, gan minējām konkrētu ražotāju un tā datoru sēriju, kurā kāds no modeļiem varētu būt līdzvērtīgs.

Vēlāk, 19. jūlijā, kad nebijām saņēmuši nekādu atbildi uz šo e-pastu, atkal zvanījām, lai interesētos, kas notiek. Konsultante teica, ka e-pasts nav saņemts un viņa to nevar atrast, noklausījās e-pastā aprakstīto problēmu arī telefoniski un sarunas noslēgumā piedāvāja mums pieprasīt atgriezt naudu ar veidlapas aizpildīšanas palīdzību. Vēlāk saņēmām ziņu, ka e-pasts tomēr ir saņemts.
Par naudas atmaksas veidlapas aizpildīšanu neguvām skaidrību, jo par preci vēljoprojām tiek maksāta nomaksa, tāpēc īsti nezinājām, kādu summu norādīt kā pieprasījumu atmaksai.
Kad sapratām, ka šis komunikācijas pingpongs nekur neved, 20. jūlijā atkal devāmies uz Tet veikalu klātienē. Darbinieces ilgi centās saprast, ko ar mums darīt, zvanīja kolēģei, jo prasījām, kā tad īsti varam pieprasīt savu naudu, jo bija jau apnicis dzīvot bez preces, par kuru maksājam.
Tet darbiniece beigās norādīja, ka par preci, par kuru šobrīd ir jau samaksāts aptuveni 1300 euro, varam iegūt atpakaļ aptuveni 250 euro :). Pilnīgi vienalga, ka dators nodots garantijas remontā PERFEKTĀ stāvoklī, tā vērtība "second-hand" tirgū vēljoprojām ir vismaz 700 euro - mēs varam dabūt 250 eiro, vai gaidīt apmaiņas piedāvājumu.

23. jūlijā saņēmām piedāvājumu apmainīt preci pret datoru, kurš internetveikalā nav atrodams, un iepriekšējā komunikācijā vaicājām, vai varbūt kāds šīs sērijas datora modelis, kas atbilstu mūsu prasībām, būtu dabūjams apmaiņai. Noklausoties piedāvātā maiņas datora specifikācijas gandrīz jau piekrītam, bet labi, ka iedomājamies apvaicāties par šī apmaināmā datora vērtību un to, kas tad notiks ar mūsu nomaksu. Apmaināmā datora cena ir 1489 euro, oriģinālajai precei (ko nodevām garantijas remontā) tā bija 1773 euro. Vaicājam - vai tad nomaksa tiks pārtraukta, kad sasniegsim šos apmaksātos 1489 euro? Atbilde - Nē, jāmaksā oriģinālās preces pilna vērtība!
Ja līgums ir noslēgts par preci 1773 euro vērtībā, kā var tikt piedāvāts apmainīt uz preci 1489 euro vērtībā, turpinot atmaksāt tos pašus 1773?

23. jūlijā e-pastā arī atbildam, ka nepiekrītam šādam darījumam, uzdodam jautājumu, vai ir iespējams tad šim 1489 euro vērtajam datoram pievienot vēl kādu preci, lai sasniegtu līgumā atrunāto vērtību. Atbildes nav. Zvanām 25. jūlijā, atkal interesējamies, vai mūsu e-pasts ir saņemts, atkal tas tiek ilgi meklēts. Paskaidrojam savu jautājumu arī telefoniski. Pēc telefona zvana saņemam apstiprinājumu, ka e-pasts tomēr ir saņemts, ar mums sazināšoties.

Kad 29. jūlijā jau atkal nav nekādu ziņu, zvanām atkal informācijas tālrunim, atkal gaidām savienojumu, atkal jau miljono reizi skaidrojam problēmu. Nē, ņemt vēl vienu preci, lai izlīdzinātu vērtību arī nevar. Acīmredzot, arī atbildēt uz mūsu e-pastu nevar un mums ir kārtējo reizi jāvelk ārā informācija.
29. jūlijā pa telefonu arī interesējamies, kāpēc komunikācija no šķietami cienījama uzņēmuma ir tik lēna un briesmīga, operators par iemeslu pat ieminējās vētru! Jā, tieši tā, 3 nedēļas mums nevar normāli atbildēt un atrisināt situāciju, jo naktī uz 29. jūliju bija vētra.

Kāpēc šādām situācijām nav vismaz kaut kādu standartu, kā rīkoties un sniegt normālu, skaidru informāciju savam klientam? Rodas iespaids, ka labā roka nezina, ko dara kreisā. Komunikācijas ātrums - viena ziņa nedēļā. Vismaz kaut kādā brīdī lieciet mums piezvanīt kādam, kas saprot, ko runā, paskaidro visas detaļas, visas iespējas. Tāpat tiek sniegta nepilnīga informācija - jums IR JĀBRĪDINA, ja piedāvājat apmainīt preci pret mazāk vērtīgu, vienlaikus liekot atmaksāt pilnu oriģinālās preces summu.

Šī ir bijusi tik briesmīga pieredze, ka Tet tiek izņemts no mūsu saraksta, kur apsvērt preču iegādi un izskatīsim iespēju mainīt to arī uz citu pakalpojumu sniedzēju TV un interneta kontekstā. Nevienam neiesakām šādu pieredzi.
Mūsu situācijas risinājums - piemaksāsim 36 eiro, ņemsim MacBooku, ko vieglāk pārdot kādam citam, lai pirktu vietā datoru pie kāda normāla pārdevēja ar garantiju.

Patērētāju tiesību aizsardzības centram noteikti būtu, ko teikt par šo visu, bet pastāv aizdomas, ka internetveikalā atrodas tieši viens portatīvais dators ar mums nepieciešamo cenu (kas ir lielāka, nekā citos internetveikalos), lai nevaram teikt, ka mums nav pieejamas alternatīvas preces. Paldies!

29.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы