Tet - Darbinieks neinformē par izmaiņām
Gribu izteikt neapmierinājumu ar tet konceptveikala darbību.
Nesen, oktobrī, pirku datoru, mēnesi vēlāk tehniskas problēmas, nepieciešams garantijas remonts (tas nav sūdzības iemesls, visādi var gadīties) . Ar tet veikala online chat palīdzību noskaidroju, ka varu nest datoru ar garantijas talonu uz veikalu dzirnavu ielā vai uz servisu. Nesu uz dzirnavu ielu, tur man draudzīgi iesaka nest vien pašai uz Mūkusalas ielu, jo citādi zaudēšot 1-2 dienas vismaz. Tad vēl atsaucīgais pārdevējs garantijas talonā, kur norādīts serviss servissnet (bez telefona numura!) , izlabo tā adresi uz Mūkusalas 25, bet neinformē, ka ir runa par citu uzņēmumu.
Dodos uz Mūkusalas 25, prasu serviss net, mani aizsūta uz dēļu ielu 7, tur mani sūta uz Mūkusalas 15, kuri pēc tam sūta vēlreiz atpakaļ uz Mūkusalas 25, kur, kā izrādās, šo garantijas servisu ir pārņēmis cits uzņēmums. Kā man paskaidroja serviss net - tā tas ir jau kopš gada sākuma.
Garantijas talonā (ko saņēmu tikai pirms mēneša) , norāda neaktuālu informāciju.
Darbinieks neinformē par izmaiņām, vai informē nepilnīgi.
Ļoti nepatīkami!
Uztaisīt hipsterīgu veikalu pats par sevi nav labs serviss, daudz būtiskāk ir tas, cik ērts un adekvāts ir jūsu pamatpakalpojums, nevis smukā ādiņa.
Комментарии (5)
jā, sūdīgi...nesanāca Jums "tet-a-tet" ar viņiem
:)
Vai, piedod, ka darbinieks ar savām robota acīm nenoskenēja visus papīrus, laikam būs cilvēks.
Cērme, nav runa par vienu lapeli, runa ir par to, cik neērts un nesakārtots ir bijis viss tas process, un tā tam nevajadzētu būt.
Veikalā biju vienīgais klients tobrīd un informācija, kur man jānodod dators bija VIENĪGĀ lieta, kas darbiniekam bija jānodod. Tā kā nebija 'visu papīru", bija viena rindiņa vienā papīrā, vienīgā, kurai tobrīd bija nozīme. Tāpēc jā, uzskatu, ka tas bija slikts serviss un nolaidība (vēl jo vairāk tas, ka turpina izdot garantijas talonus, kuros minēta nepareiza adrese un uzņēmums).