Tet - Bojājums
Šodien, piektdienas vakarā salūza Arris jaunas dekoderis, kurš tiek lietots kopš 22.02.20. Tet var jaunu dekoderi atsūtīt ar omniva otrdien, tas nozīme, ka 3 dienas klients paliek bez pakalpojumiem un pie tam vēl pieprasa 5 eur par jauna dekodera konfigurāciju, kaut gan iepriekš nekad nekas tāds nebija jāmaksā. Ņemot vērā ikmēneša pakalpojumu maksu, es no kompānijas sagaidu labāku servisu nevis ,3 dienas atstāt klientu bez pakalpojumiem.
Комментарии (1)
Tet, protams, nav tā lojālākā - uz klientu orientētā kompānija, jo ir salīdzinoši ļoti dārga ar mērķi pelnīt, pelnīt, pelnīt un nekādas atkāpes no līguma par labu klientam.
Attiecīgi uzskatu, ka visticamāk saistībā ar šo ir bijis kāds punkts līgumā. Tā kā nu sorre, bet tajā pat laikā iesaku izvēlēties citu kompāniju, kas ir vairāk piezemēta un neuztver savus klientus tikai un vienīgi kā dumjus slaucamlopus.