Tet - Bezgalīgs garantijas remots
09.06.25 datumā bija nodota prece garantijas remonta, mēnešā laikā nesaņēmu nekādas ziņas par remontu, izņemot automatisko sms katru nedēļu ka remonta laiks pagarinās uz 7 dienam. Apmēram 10.07. saņēmu zvanu no servisa par to ka viņiem ir nepieciešama pilna komplektācija. Telefonsarunā meistars prasīja kaut kādu filtru(nekādus atsevišķus filtrus iepakojumā ar precē nebija) un pultu, it ka izskaidroju ka komplekta bija tikai caurule un pults un sarunājām ka visu atvedīšu veikalā nākamajā dienā. 14.07. pārbaudīju remonta statusu, bet nekādas izmaiņas, zvanīju Tet veikalā kur saņēmu informāciju ka komplektācija bija nosūtīta uz servisu un kad bus kaut kādas ziņas man zvanīs. 16.07 es pats zvanīju viņiem lai pajautāt kas notiek un saņemu atbilde ka 15.07 precē nosūtīta pie ražotāja un vajag uzgaidīt vismaz līdz pirmdienai. 21.07 es vēlreiz zvanīju lai saprast kas notiek, sarunā man pateica ka mans remonts notiek jau pusotru mēnesi jo es nodevu prece remontā bez pilna komplektācija, uz jautājumu kāpēc darbinieks kurš pieņem precē garantijas remontam neko par komplektāciju nepateica nekādus komentārus nesaņēmu. Uz jautājumus kāpēc precē vairāk par mēnesi bija servisā un par visu šo laiku neviens pat nemēģināja viņu saremontēt vai sazināties ar mani lai pieprasīt komplektāciju arī nesaņēmu nekādus atbildēs. Starp citām pults un caurule nemaz nav nepieciešama lai diagnosticēt bojājumus, jo ierīce ir vadības pogas un caurule ir viegli aizvietojama. Galīgo remonta termiņu no darbiniekiem es nesaņēmu, vispār izklausās ka viņiem pilnīgi vienalga, jo visas atbildēs ir pēc šablona.
Un tas nav vienīgā situācija, tajā pašā dienā 09.06 bija nodota servisā cita ierīce, kura remonts bija pabeigts 25.06, bet precē bija atgriezta uz atkārtotu garantijas remontu, jo defekts nebija salabots un vēl joprojām ierīce atrodas servisā. Pirms atkārtoti nest ierīce remontam es nofilmēju problēmu un pat piedāvāju veikala darbiniekam to kaut kāda veidā atsūtīt, lai meistariem bija sapratnē par defektu, bet saņēmu atbilde ka nevajag. Pirmo reize kad atnesu šo ierīce veikalā lai nodot remontam, pilna komplektācija nebija nodota un neviens viņu arī nepieprasija... Kāpēc šajā gadījumā komplektācija remontam nav nepieciešama?
Добавить комментарий