www.sudzibas.lv Tet Tematiskās pakas pieslēdzas pašas?!

Lattelecom - Tematiskās pakas pieslēdzas pašas?!

2010. gada janvarī, pie manas ģimenes, dzīvoklī, ieradās jauka dāma no Lattelecom. Toreiz tikko sāka ieviest dekoderus. Pirms tam bijām Baltcom klienti. Lattelecom dāma piedāvāja pieslēgt virszemes TV un internetu, ar tekstu, ka vienu dekoderi dos mums par velti un ierīkošana arī būs par velti. Interesējāmies kam tāds dekoders ir domāts un vai tas ir obligāts, jo toreiz jau vēl nezinājām, kas tas par zvēru. Mums ļoti laipni un gudri izskaidroja, ka turpmāk dekoderi būs visās mājās un bez tā televizoru nevarēs redzēt. Uzķērāmies uz akciju, ka dekoderi dod par velti un pluss otru, jo mājās divi televizori, par puscenu. Līgumu noslēdzām uz tēva vārda, kā nekā ģimenes galva, 21. janvārī 2010. g.
Teju 2 gadus nekādu problēmu nebija, ja vien tik tas, ka ikmēneša maksa pa šo laiku palielinājās par dažiem santīmiem, bet tas mums netraucēja. Tad pienāca skumju brīdis un tēvs nomira. Tēvam 2 gadu pieslēguma termiņš būtu beidzies pēc 2 nedēļām. Pēc kāda laiciņa ar māti devāmies uz Lattelecom, rādīdamas, tēva miršanas apliecību, kā pierādījumu, lai viņi pārslēdz līgumu uz mātes vārdu. Jauks puisis teica, ka visu izdarīs, mums tik jāparaksta līgums, protams sēru pārņemtas, līgumu nelasījām, tajā brīdī galvā darījās citas lietas, uzticējāmies lattelecom darbiniekam. Nu jau likās, ka visu esam izdarījušas un varam TV mierīgi skatīties un ne par ko nesatraukties.
Vel pēc dažiem mēnešiem atnāk mums vēstule no firmas, ka palielinās ikmēneša maksa, uz doto brīdi varējām to atļauties, tāpēc laidām vēstuli gar ausīm. Un vēl pēc dažiem mēnešiem mums iestājās finansiālā krīze, tad arī nolēmēm atteikties no Lattelecom pakalpojumiem. Aizgājām uz klientu apkalpošanas biroju, teicām, ka mums ar naudām tā un tā, nevaram vairs atļauties, gribam pārtraukt līgumu. Tas pats puisis, kurš bija iepriekšējā reizē, mums skaidroja, ka nav izdevīgi tagad lauzt līgumu, jo tad būšot jāmaksā soda nauda par līguma laušanu. Teicām, ka mums šis 2 gadu termiņš jau sen kā cauri. Vārds pa vārdam, izrādas, ka Lattelecom pēc tēva nāves līgumu nevis pārslēdza uz mātes vārdu, bet noslēdza pa jaunam, par to pat mutiski nepabrīdinot, tātad izmantoja situāciju. Nu neko, grabinājām kapeikas un sakostiem zobiem maksājām Lattelecom.
Šā gada 27. maijā atnāca vēstule no šīs firmas datēta ar 21. maiju (tātad ar nedēļas nokavēšanos), ka atkal tiek paaugstināta maksa par Lattelecom pakalpojumiem, vēstules beigās ir minēts, ka mēneša laikā varam atteikties no viņu pakalpojumiem bez līgumsoda piemērošanas. Ar māti domājām, ko nu iesākt - atteikties, vai tomēr nē, jo savas finanses iegrozījām tā, ka varējām apmaksāt rēķinu. Jūnija sākumā sākās kārtējie brīnumi. 3. jūnijā atnāk sms, ka neesam nomaksājušas rēķinu (tā arī bija, jo rēķinu maksājam 4. vai 5. datumā), 24.99Ls apmērā, lai gan jāmaksā 15.85Ls. Ieskatījos www lapā mans Lattelecom, mani rēķini, izrādas, ka esam itkā pieslēgušas divas maksas pakas - visas tematiskās pakas un VIASAT sporta paku. Devāmies uz mums jau labi zināmo klientu apkalpošanas centru. Paskaidrojām darbiniekam, kas par problēmu, viņš sazvanījās ar Rīgas centrāli, tur viņam teica, ka mēs pašas esam mājās ar pulti pieslēgušas šīs maksas pakas. To gan mēs darījušas neesam, jo tāpat jau grabinam naudu, lai apmaksātu ikmēneša rēķinus un vēl lieki pieslēgt kaut kādas maksas pakas mums nav vajadzības. Tomēr vīrietis palika pie sava, ka to esam mēs pašas darījušas un viss, pierādīt pretējo jau tāpat mēs nevarot. Gribi vai nē, nācās šos rēķinu apmaksāt.
Tagad zinu pavisam noteikti, ka izmantošu iespēju atteikties no Lattelecom pakalpojumiem, kamēr to var izdarīt bez līgumsoda. Tik jācer, ka ar atteikšanos nebūs problēmu :)

E

Комментарии (3)

E Estrella1234 06.06.2013

Pēc kāda laiciņa ar māti devāmies uz Lattelecom, rādīdamas, tēva miršanas apliecību, kā pierādījumu, lai viņi pārslēdz līgumu uz mātes vārdu. Kaa var paarsleegt liigums??? Darbiniekam ir liigums, vins nomirst, liiguma nr.paarsleedz uz jauno darbinieku?Jauns lietotaajs, jauns liiguma Nr!!!Easy...

M mja 06.06.2013

Estrella1234, tipiska latvanijas darbiniece.
patiesiba ir ta- jo kompetentaks darbinieks, jo vairak un plasakas iespejas spej piedavat klientiem.
tadas ka Estrella1234 spej vien klientus chakaret. droshvien kada menedzere, kura ne no menedzmenta, ne no klientu apkalposhanas kulturas neko nejedz.
shi ir vienkarshi gadsimta latvanijas perle: Darbiniekam ir liigums, vins nomirst, liiguma nr.paarsleedz uz jauno darbinieku?

E Egucis 12.06.2013

Estrella1234.
Lattelecom darbinieks vēlāk paskaidroja, ja tēva līgums būtu sasniedzis beztermiņa līgumu (tas iestājas pēc 2 gadu līguma beigām) un ja māte būtu līgumu pārslēgusi brīdī, kad ir jau iestājies beztermiņa līgums, tad šis beztermiņa līgums turpinātos uz mātes vārda.
Šeit darbinieks, būdams ēzelis, kurš godam kalpo Lattelecom "šiškām", ne Lattelecom klientam, brīdī, kad māte devās godīgi pārslēgt līgumu, neieteica nogaidīt vēl pāris nedēļas, kad iestāsies šis beztermiņa līgums un tad iet pārslēgt līgumu, bet tupi noklusēja un izmantoja situāciju.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы