Lattelecom - Slikts serviss
Tika apmaksāts Lattelecom (tet) rēķins, kurš izrādījās nepilnīgs, izrādijās par 3 eur mazāks, bet par to netika mums ziņots. Dēļ tā tika atslēgta elektrība.
Sazvanoties ar Lattelecom tika noskaidrots par šiem 3 eur, kuri tūdaļ tika apmaksāti, pēc tā tika teikts, ka Lattelecom sazināsies ar sadeles tīklu un stunadas laikā elektrība tiks pieslēgta. Elektrībai netiekot pieslēgtai, tika atkārtoti zvanīts Lattelecom, kur nebūtu lieki piebilst, ka katrs zvans maksā 1.5 eur, teica, ka pašiem jāsazinās ar sadeles tīklu. Sazinoties ar sadeles tīklu, tika teikts, ka nekādu ziņu nav saņēmuši no Lattelecom. Zvanam atkārtoti Lattelecom, saka, ka nosūtīs atkārtoti informāciju sadales tīklam. Rēķins tika samaksāts plkst. 11.00 no rīta, kad arī tika teikts par elektrības atjaunošanu stundas laikā. Bet beigās sadales tīkls informāciju saņēma plkst. 16.58, tieši 2 min pirms darba laika beigām, līdz ar to elektrību nevar atjaunot.
Sekas - māju bez elektrības nav iespējams kurināt, māja atdziest diezgan ātri un 2 bērni, 3 gadīgs un 2 mēneši zīdainis.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lai izskatītu Jūsu pretenziju un uzlabotu mūsu klientu apkalpošanas servisu, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt īpašuma adresi.
Ar cieņu,
AS "Sadales tīkls"
Комментарии (1)
Viena no retajām sūdzībām šai portālā, kurai ir reāls pamatojums.
Dubulta uzņēmēja nolaidība, no kuras reāli un fiziski cieš cilvēki, kas nekādā veidā nav atbildīgi par situācijas cēloņiem.