Es nopirku xbox one s kontrolere. Sešu meneša laika vinjš salauzijas, es vinju nodevu veikla Tet garantijas laika. Pec remonta nekas nebija izdarits viņi paskaidroja ka es speleju un patc esmu vainigs ka viņš salauzijas.
Ar LV garantiju vari pat nepūlēties, tava iekārta nekad netiks sataisīta, jo vienmēr pats būsi vainīgs!
Ko, es darīju: Pa tiešo sačatoju ar Microsoft, norādīju nepieciešamo informāciju, un kontrlieri aizsūtīju pa taisno ražotājam, pa pastu samaksājot kkur 7 EUR. Saņemot apstirinājumu no ražotāja, jaunu kontrolieri saņēmu pāris dienu laikā!
Xbox un Playstation gadījumā izmantojiet ražotāja lapu. tur abos gadījumos ir iespēja, ka atbrauks kurjers un savāks preci no tevis. Kontrolieriem ir standarta problēmas, un ieskaitot jau Mareka nosaukto. Tāda pati problēma būs arī nākamam kontrolierim ja tiksi pie jaunas :) Ražotājs nemainās tas ir stulbi.
Vienu gan gribu piezīmēt, ka nodot preci ietecams izlasīt ko ražotājs raksta. Jo bieži viņi raksta, ka atpakaļ tev atdos neorģinālā kastē un iepsējams kāds no piederumiem nebūs vairs. Tāpēc mantu ko sūtat nododiet minimālā komplektācijā, lai pēc tam nav izbrīns.
Es nopirku xbox jau 1.5 gadu atpakalj un kontroleris kurw bija kopa ar xbox strada bez problemam.Wito oe nopirku pusgada atpakalj un paspeleju ar vinju loti maz
Ap 2019.gada Ziemassvētkiem atteicos no Tet virszemes TV. Paņēma naudu arī par Janvāri, kaut neizmantoju TV. Pēc tam atnāca vēstule ar Omnivas pakomāta kodu, kur man jāatgriež dekoders Selteka TC-401 HD, kas esot Tet īpašums. Zvanīju un teicu, ka tas dekoders jau sen kā sabojājās un ir izmests ārā, un nav arī vajadzīgs, jo pašlaik ir televizors ar iebūvētu dekoderu. Atbilde - lai tad samaksā atlikušo vērtību 8,60 EUR. Dekoderam, kura tirgus vērtība jaunam ir ap 50,- EUR, pa 6 gadiem (tik ilgi lietoju Tet televīziju) atlikusī vērtība skaitās 8,60! To viņi par varītēm cenšas atgūt no aptuvenu 30 gadus ilga klienta, kurš rēķinos viņiem šobrīd maksā mēnesī vidēji ap 120 EUR mēnesī (arī elektrība). Tāda ir attieksme pret klientu! Ja tā, tad, acīmredzot, jāizvēlas cits piegādātājs! Te nelabi smako! Runa šeit ir par attieksmi, ne par 8,60 EUR, kurus es kā-nebūt pārdzīvošu!
Turkey901, diemžēl, nav laikam izlasījis manu tekstu līdz beigām, vai arī nav spējis to saprast! Atkārtošu vēlreiz: runa nav par 8,60 EUR, bet par attieksmi! Runa, tā sacīt, nav par krekliem, bet par sirdsapziņām! Un salīdzinājums ar maģi un "mzika austiņās" ir nevietā. Drīzāk jāpadomā, kam šim īpašniekam, telekomunikāciju milzim, vajadzīgs tāds īpašums - 6 gadus vecs dekoders (pat, ja tas būtu darboties spējīgs)? Tos krāj kādā noliktavā un tērē resursus to uzglabāšanai un utilizēšanai? Daļēji par valsts, tātad pastarpināti arī par manu, kā nodokļu maksātāja naudu. Nobeigumā atkārtošos: jūtos vīlies par šādu attieksmi pret mani, kā ilggadēju klientu. Piemēram, Tele 2, kad viņiem parādījās jauns WiFi rūtera modelis, man piedāvāja to bez maksas, neatgriežot viņiem veco modeli. Piebildīšu, ka man ar šo kompāniju ir beztermiņa līgums.
P.S Lai Tev, Turkey901, turpmāk labāk veicas ar teksta lasīšanu un izprašanu, lai būtu produktīvāka troļļošana!
Beidziet tak' gvelzt šos pekstiņus par "īpašumu"! Mēġiniet labāk savus resursus, ja tādi vēl atlikuši pēc sūrās "īpašumu" grāmatošanas, pievērst grūtākiem uzdevumiem: izvērtēt, kas ir būtiskāk, izturēties ar cieņu pret klientiem, kuri nes peļņu, vai uzskaitīt un grāmatot nevienam nevajadzīgus "īpašumus", lasi- vecus lūžņus.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (13)
Kas tieši salūzis? Ja viņi neremontē, saremontē pats!
Ja pateiksi, kas tieši neiet, varu dot padomus un ieteikumus. Savā lakā ļoti daudzus Xbox One un Xbox One S pultis salabojis.
Analogs kustas uz visim pusem un nereage
Un neturas pavidu ka vinam vajadzetu
Ar LV garantiju vari pat nepūlēties, tava iekārta nekad netiks sataisīta, jo vienmēr pats būsi vainīgs!
Ko, es darīju: Pa tiešo sačatoju ar Microsoft, norādīju nepieciešamo informāciju, un kontrlieri aizsūtīju pa taisno ražotājam, pa pastu samaksājot kkur 7 EUR. Saņemot apstirinājumu no ražotāja, jaunu kontrolieri saņēmu pāris dienu laikā!
Nebojā sev nervus!
Paldies
A kads tavam pultim bija bojajums
Viens no trigeriem bija bojāts!
Xbox un Playstation gadījumā izmantojiet ražotāja lapu. tur abos gadījumos ir iespēja, ka atbrauks kurjers un savāks preci no tevis. Kontrolieriem ir standarta problēmas, un ieskaitot jau Mareka nosaukto. Tāda pati problēma būs arī nākamam kontrolierim ja tiksi pie jaunas :) Ražotājs nemainās tas ir stulbi.
Vienu gan gribu piezīmēt, ka nodot preci ietecams izlasīt ko ražotājs raksta. Jo bieži viņi raksta, ka atpakaļ tev atdos neorģinālā kastē un iepsējams kāds no piederumiem nebūs vairs. Tāpēc mantu ko sūtat nododiet minimālā komplektācijā, lai pēc tam nav izbrīns.
Es nopirku xbox jau 1.5 gadu atpakalj un kontroleris kurw bija kopa ar xbox strada bez problemam.Wito oe nopirku pusgada atpakalj un paspeleju ar vinju loti maz
Ap 2019.gada Ziemassvētkiem atteicos no Tet virszemes TV. Paņēma naudu arī par Janvāri, kaut neizmantoju TV. Pēc tam atnāca vēstule ar Omnivas pakomāta kodu, kur man jāatgriež dekoders Selteka TC-401 HD, kas esot Tet īpašums. Zvanīju un teicu, ka tas dekoders jau sen kā sabojājās un ir izmests ārā, un nav arī vajadzīgs, jo pašlaik ir televizors ar iebūvētu dekoderu. Atbilde - lai tad samaksā atlikušo vērtību 8,60 EUR. Dekoderam, kura tirgus vērtība jaunam ir ap 50,- EUR, pa 6 gadiem (tik ilgi lietoju Tet televīziju) atlikusī vērtība skaitās 8,60! To viņi par varītēm cenšas atgūt no aptuvenu 30 gadus ilga klienta, kurš rēķinos viņiem šobrīd maksā mēnesī vidēji ap 120 EUR mēnesī (arī elektrība). Tāda ir attieksme pret klientu! Ja tā, tad, acīmredzot, jāizvēlas cits piegādātājs! Te nelabi smako! Runa šeit ir par attieksmi, ne par 8,60 EUR, kurus es kā-nebūt pārdzīvošu!
Turkey901, diemžēl, nav laikam izlasījis manu tekstu līdz beigām, vai arī nav spējis to saprast! Atkārtošu vēlreiz: runa nav par 8,60 EUR, bet par attieksmi! Runa, tā sacīt, nav par krekliem, bet par sirdsapziņām! Un salīdzinājums ar maģi un "mzika austiņās" ir nevietā. Drīzāk jāpadomā, kam šim īpašniekam, telekomunikāciju milzim, vajadzīgs tāds īpašums - 6 gadus vecs dekoders (pat, ja tas būtu darboties spējīgs)? Tos krāj kādā noliktavā un tērē resursus to uzglabāšanai un utilizēšanai? Daļēji par valsts, tātad pastarpināti arī par manu, kā nodokļu maksātāja naudu. Nobeigumā atkārtošos: jūtos vīlies par šādu attieksmi pret mani, kā ilggadēju klientu. Piemēram, Tele 2, kad viņiem parādījās jauns WiFi rūtera modelis, man piedāvāja to bez maksas, neatgriežot viņiem veco modeli. Piebildīšu, ka man ar šo kompāniju ir beztermiņa līgums.
P.S Lai Tev, Turkey901, turpmāk labāk veicas ar teksta lasīšanu un izprašanu, lai būtu produktīvāka troļļošana!
Kā tad! Nesmīdiniet, lūdzu!
Beidziet tak' gvelzt šos pekstiņus par "īpašumu"! Mēġiniet labāk savus resursus, ja tādi vēl atlikuši pēc sūrās "īpašumu" grāmatošanas, pievērst grūtākiem uzdevumiem: izvērtēt, kas ir būtiskāk, izturēties ar cieņu pret klientiem, kuri nes peļņu, vai uzskaitīt un grāmatot nevienam nevajadzīgus "īpašumus", lasi- vecus lūžņus.