Lattelecom - Sliktas kvalitātes prece un ielikšana creditreform bez brīdinājuma
Iegādājos jūsu veikalā š. G. Aprīlī datoru Hp Stream 14-ax002na, kurš izrādījās pilnīgi nederīgs lietošanai. To atklāju vēlāk kā pēc 14 dienām kopš iegādes, tātad atgriezt nebija iespējas. Bija noformēts dalītais maksājums. Iemaksāti bija 60eur.. . Kopīgā summa apmaksai 360 eur.
Man vajadzēja šo datoru pašai labot, lai varētu to lietot kaut vai minimăli.
Maija maksājums bija izlaist, bet turpināju maksāt par šo nederīgo preci.
Vakar 30. Oktobrī man pienāca īsziņa ka esmu ielikta creditreformā. Tātad bez brīdinājuma.
Sakiet vai tā ir godīga kompānijas rīcība? Iesmērēt nederīgu preci un uztasīt klientam tādu cūcību? Pie tam pelnīt naudu uz to ka jums pazvanu lai uzzinātu problēmu?
Комментарии (3)
Nederīgs lietošanai, jūs domājat bojāts? Ja nemaldos privātpersonai garantija ir divi gadi.
1. {Maija maksājums bija izlaist, bet turpināju maksāt par šo nederīgo preci. }
2. {... ka esmu ielikta creditreformā. Tātad bez brīdinājuma. }
1. Dārgo cilvēk. Jebkurš kreditēšanas līgums (dalītais maksājums arī tāds ir) nosaka veikt apmaksu pēc sastādītā maksājuma grafika, katru mēnesi, ne mazāk par noteikto ikmēneša maksājumu. Ja tu, kā kredīta ņēmējs nepildi kreditēšanas noteikumus un neveic maksājumus (apzināti vai neapzināti izlaid), tad vien jāsaprot, ka maksājums nav veikts. Pat turpinot veikt maksājumus nākamajā mēnesī, tiek segta konkrētā maksājuma summa, nevis maksājums ar atpakaļejošu datumu. Ja izdomā kādu mēnesi nemaksāt kalendārs neapstājas (diemžēl).
2. Par nodošanu parādu piedziņai šādus maksājumus, noteikti būtu jābrīdina patērētājs (kredīta ņēmējs), bet vai esat droša, ka Jums neviens nezvanīja, ka nebija neviens zvans, kuru kaut kādu iemeslu dēļ nepacēlāt vai neatzvanījāt. Ja tā, tad diemžēl kompānija tomēr rīkojusies netaktiski. Taču ir vēl viena nianse. Vai kreditēšanas līgumā ir vai nav noteikts par maksājuma nodošanu piedziņai, ja kredīta ņēmējs nepilda saistības, bez brīdinājuma. Ja tas ir noteikts līgumā, tad var vainot vienīgi sevi, par tā rūpīgu neizlasīšanu.
Sausais atlikums:
1. Ja prece ir ar defektu, jāraksta prasījuma pieteikums ar sev vēlamo risinājumu un jāiesniedz kopā ar iekārtu pārdevējam.
2. Ja kaut kādu iemeslu dēļ nav iespējams veikt kreditēšanas līgumā paredzēto maksājumu - kredīta ņēmējam pašam vajadzētu iziet uz kontaktu un informēt kredīta devēju kā arī vienoties par tālāko atmaksas gaitu, nevis gaidīt, ka viņam tiks zvanīts un pieteiktas sankcijas.
3. Vienmēr rūpīgi iepazīties ar pirkuma un kreditēšanas līguma nosacījumiem - arī saistību nepildīšanas gadījumos.
Kapēc līdzi nebija datorspec?
Un nekas traģisks tur nebija jālabo! Jāuzinstalē operētājsistēma un viss!
Debīliķu stulbums ir tikai viņu pašu problēma! Te vairs nav psrs! Te ir brīvā latvija ar kapitālismu, kur pircējam pašam jādomā!