Lattelecom - nesasniedzamiba
Pirms 4iem menesiem piesledu Lattelecom gan internetu gan tv..aarprac, es taa nozeloju!!televizijas kanali nekam nederigi salidzinajuma ar Balticom!! pazuda mums vienreiz tv..raustijas kamer pazuda..un ar viniem sazinaties vispar ir nejiespejami ja tu neesi miljonars un pirkt kreditu vienu pec otra lai paklausitos ka tas vecis muld, ka sazvaniju operatoru kredits beidzas, es vinjai saku lai parzvana vinja saka ka numuru neuzradot, kautari pagajuso reizi kad zvanijam tad operatore pati teica ka parzvanis uz numuru no kura zvana..tatad meli..un ta es paliku bez tv, aizgaju uz darbu rakstu rakstu epastu..manliekas vinji vispar vinju nelasa..es vienkarsi esmu soka..ka telekomunaciju sniedzejs var but pilniba nesasniedzams un savus klientus ignoret un nesekot lidzi nekam..es saprotu kautkadas mazatistitas valstis kada sada veida firma varetu atlauties tadu bezkaunibu, bet nejau seit Latvija un vel tik izreklameta ka es nezinu labaka firma, bet ir taaaad suuuds
Комментарии (6)
tā nevar būt!
Negribeetu piekrist par pakalpojumu kvalitaati. Esmu Lattelecom klients jau vairaakus gadus, nav nekaadu probleemu ar kvalitaati. Ja kaut kas mainaas, ir paartraukumi, vienmeer tieku informeeta laiciigi.
Es arī esmu klients jau gadus 6, neviena slikta vārda nevaru teikt.
Esmu ar lattelecom interneta klients jau 5 gadus un nekad nav bijis ka pazud un ja buus tad atsuta vestuli!
Mana firma ir Lattelecom interneta klients gadu. Ar darbību problēmu nav, bet tagad, kad internets un telefons nestrādā jau ceturto dienu, tad ir tāda pamestības sajūta. Sazvanīt nevar, tik gaidi un klausies mūziku.
Pirms četrām dienām paši atsūtīja īsziņu, ka ir bojājums un tas tiks novērsts 14 stundu laikā. Es pacietīgi gaidīju divas dienas. Tad sāku zvanīties bez rezultātiem. Uz e-pastu atbild pēc dienas un saka, ka bojājums tiks novērsts nākamās dienas laikā - tātad kopā jau četras dienas.
Tāda sajūta, ka viņiem tur visi atlaisti un ar mani pa e-pastu sarunājas dators. Turpinu kaut ko naivi gaidīt.
Manas firmas darbība daļēji paralizēta. Tādas ir Lattelecom rūpes par biznesa klientiem. Ja šo dienu laikā būtu runājusi ar kaut vienu viņu darbinieku un saprastu kas notiek, nebūtu rakstījusi šo sūdzību.
Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēķini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TV nebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu un brīdinājumu, ka nodos parādu piedzinējiem. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv