Lattelecom - Nepamatoti rēķini
Vairakus mēnešus atpakaļ lauzām līgumu ar Lattelecom, protams nododot viņu īpašumā esošos; modēmu un dekoderi.Par ko liecina pieņemšanas-nodošanas akts. šodien atverot savu e-pastu izrādās, ka man ir uzrēķināta naudas summa par it kā nenododto dekoderi.
Ja kāds vēlās sev liekas "galvas sāpes" un nervu bendēšanas iespējas- laipni lūgti! Izmantot Lattelecom televīzijas un interneta pakalojumus. Kuru kvalitāte ne vienmēr atbilst uzstādītajai samaksai. Šos faktus es izbaudīju, pēc pilnas programmas-vairāku mēnešu garumā,
Комментарии (4)
Nu tad ko Tu te dirsies? Var būt aizej pei viņiem un visu noskaidro nevis tēlo apbižoto. Zābaks.
Vikingam ++++
Hz, man lattelekoms jau kādus ~6gadus, vsp bez problēmām, internets nav nojucis nepamatoti utt... takā Tu vnk tāds indivīds!! ;)
Es arī Lattelecom lietoju kopš vispār sākām lietot datoru, nav bijis neviens cits internets. Nav bijušas pilnīgi nekādas problēms. Šad tad ir gadījies, ka pie rēķina pieskaita to, kas ir attiecīgajā laika posmā bez maksas, bet tad pazvanu, izrunājam un viss tiek izlabots, bez lieka stresa un škandāla. Tas kas nav jūsu īpašums, tas nav, tātad, tas jāatdod ir īpašniekam, ja atsakaties no viņu pakalpojumiem.
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Paldies dievam, man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēkini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv