Lattelecom - Neiesāku iegādāties datorus
Iegādājos pie lattelecom datoru Asus, kurš jau no pirmās dienas strādāja palēlināti, uz katru trešo darbību nereaģē, pārstāj darbību u. T. T. , respektīvi, dators brāķis. Divas reizes nesu uz garantijas remontu. Pirmajā reizē bez jebkāda brīdinājuma tika izdzēsti visi datorā esošie dati kas nekādā veidā neuzlaboja datora darbību. Otrajā reizē esot mainīta pamatplate, arī tas neuzlaboja datora darbību. Nesu uz veikalu ar lūgumu risināt šo problēmu, rakstīju iesniegumu ar lūgumu iegādāto preci samainīt, taču tas tika noraidīts, jo nekādas problēmas netika atrastas... Lai arī pirms tam tomēr tika atrastas un pilnīgi jaunam datoram tika pat mainīta pamatplate. Protams, datoru var ieslēgt, veikt pamatfunkcijas, ja tas reaģē, taču tas aizņems vairāk laika kā to pašu darot ar nolietotu, lēnu un gandrīz neejošu datoru. Mēģināju turpināt sarunas ar lattelecom, jo ticēju, ka var nonākt pie godīga rezultāta. Solījās atkārtoti izskatīt problēmsituāciju, taču nekāda ziņa nav nu jau mēnesi. Šobrīd situācija ir tāda, ka vēl gadu man jāturpina maksāt lattelecom par datoru brāķi un uzņēmumam nav nekādas intereses rasts kompromisu. Lai grieztos patērētāju tiesību aizsardzības centrā ir nepieciešams par paša līdzekļiem veikt neatkarīgas ekspertīzes un iet cauri dažādiem gariem procesiem, kas atkal ir papildus izmaksas par šo datoru brāķi. Citus lattelecom pakalpojumus neizmantoju un pēc šīs pieredzes arī neizmantošu, tāpēc par tiem neko negatīvu teikt nevaru, taču, ja apsverat iegādāties datorus pie lattelecom, tad neiesaku, jo brāķa gadījumā var sanākt kā man - gribot, negribot būs jānomaksā šī brāķa pilnā cena.
Комментарии (5)
Pārsvarā tā ''bremzēšana'' ir dēļ cietā diska, bet visi testi uzrāda, ka viss ir normas robežās, pamēģiniet nomainīt uz ssd, ja tāds jau nestāv.
Vai arī mācīties no kļūdām un preces iegādāties pie komersantiem, kuriem svarīga kvalitāte, nevis kvantitāte. Tomēr, paldies Jums par vērtīgo ieteikumu, ņemšu vērā.
NEviens no veikaliem neražot produktus. Es vairāk par jūsu komentāru nevis ierakstu ar problēmu.
Kvantitāte - ASUS ražojumiem ir savs servisa centrs vai nu ServicaICT vai Servicenet. ASUS tiek vienmēr nogādāts tur. Abi servisa centri ir ražotāja sertificēti. Tas vienalga vai ejat uz servisa centru pa taisno vai izmantojat uzņēmumu kā starpnieku. Ja ASUS uz Latviju ir atvedis tādu partiju, tad neviens cits komersants nenodrošinās ko citu. Pie viena pērk vairāk pie otra mazāk. Kvalitāti maina tikai atbalsta dienests, kas komuncē ar klientiem un rod risinājumu. Es arī negribētu ņemt datoru ar mainītu plati un tad domāt, kuram jaunam pircējam to pārdot. Neviens tādu negribētu.
ASUS gadījumā strādā DOA un ja nekļūdos 7dienu laikā iespējams to pieteikt no pirkuma brīža. Tad jums neserviso vispār neko, bet maina pret jaunu vai atgriež naudu. Bet to organizē pats ražotājs. Arī ne visi komersanti zina.
Protams žēl, ka LTC nav snieguši gala atbildi un tomēr nākuši jums pretī.
Risinājums jā, nomainā uz SSD, ja tāda nav pamatā. Otrs neizmantot ražotāja uzstādīto Windows, iesaku pārlikt tīru. Abos variantos vienmēr ir palīdzējis. Protams atkal papildus darbs, laiks un naudas (personai, kas to darīs)
Windows pārlikšana pašrocīgi neko nemaina garantijas nolūkos, jo pieredze rāda, ka servisa centri par Windows neliekas ne zinis un ja maina cieto disku, tad Windows bez maksas neatliek atpakaļ.
Otrs, ka Windows 10 atslēga atrodas pašā datorā un nepieciešams tikai tīra Windows instalācija.
Es jau no 1990-tajem gadiem neizmantoju Lattelekoma pakalpojumus. Šis ārzemju uzņemums man nav vajadzīgs.
Nu bet kapēc pērkat sūdus?!?!?! Kapēc pirms pirkšanas neprasat savam datorspecam, lai izvēlās normālu kompi!?
Vai tad tas kāds jaunums ka veikali pilni ar sūdiem?
Nopērk kaukādu sūdu ar Windows 80 uz kaukāda 1GHz kalkulatora un tad brīnās! Pamuļķi.
Jebkurš datorspec pateiks - ANUS NEPIRKT!
Bet ja cilvēks ir dumšs tad ir pelnijis tikt appists.