Lattelecom - Negodīgums
Sveiki, ļoti negodkārīgs uzņēmums, vēlējos pieteikties uz lateleccom pakalpojumiem, takā man personigi ir sabojāta kredītvēsture, tad es rēķinājos ar priekšapmaksu un 30 euro, tāpat kā bija pazīstamajam, un re pēkši man paziņo ka man jāiemaksa 70 euro kas uz 1 gadu tiks iesaldēt! Manu prāt tas nav godīgi kā pret klientu, un turklāt paziņai bija daudz sliktāka kredītvēsture kā man! Tiešam neiesaku lateleccom!
Комментарии (4)
Negodkārigs ir kompliments uzņēmumam, un galīgi neiet kopā ar to, kas rakstīts pēc tam.
Jebkurā gadījumā, nevajag pašam būt negodprātīgām, bojājot kredītvēsturi, un nebūs šādas problēmas. Uzskatu, ka uzņēmums rīkojas pareizi, jau laicīgi nodrošinoties pret negodprātīgiem klientiem.
Es protams ļoti atvainojos, bet ar ko es esmu atšķirīgaka no citiem klientiem ar sabojātu kredītvesturi? Turklat es vel saprastu ja nemaksātu par telekomunikāciju pakalpojumiem, bet man savadaku niemeslu dēļ tika sabojata kredīt vesture!
Sūti ratā tos iedomīgos nejēgas un izmanto normālu uzņēmumu pakalpojumus.
Tas jau ir uzņēmuma ziņā izvērtēt katru gadījumu individuāli. Vai tad uzņēmums ir kaut kur reklamējis 30 eiro kā vienīgo un absolūto summu? Varbūt valsts likums nosaka, ka 30 eiro ir maksimālā summa, ko lattelecom drīkst piemērot? Šaubos. Sūdzība, ka vienam parādniekam redz ir labāki nosacījumi, bet man sliktāki, neiztur kritiku. Turklāt, sūdzībai nav nekāda sakara ar pakalpojuma kvalitāti, tāpēc neieteikt lattelecom tikai tamdēļ, ka, jūsuprāt, atieksme pret jums nav bijusi godprātīga, ir vairāk kā muļķīgi.