www.sudzibas.lv Tet Lattelecom kā slikts partneris

Lattelecom - Lattelecom kā slikts partneris

2009.gadā 21.aprīlī ap pulksten 14.00 Jūs bez pamatojuma atslēdza mums interneta tiklu. Pārstāvis no klientu apkalpošanas centra sniedza mums informāciju, ka tas notika tekoša rēķina neapmaksāšanas dēļ. Dažu dienu nokavējums nedod viņiem tiesības atslēgt mums internetu.
Mēs uzskatam, ka viņu rīcību nevar novērtēt ka godprātīgas biznesa attiecības! Jo viņu dēl mēs zaudējām naudu!

J

Комментарии (8)

L liiga 21.04.2009

kur vini ir vainigi?!

E eva 22.04.2009

jaa vini ta dara

š šeherezade 22.04.2009

Vai godprātigas biznesa attiecibas ir nemaksāt par sniegtajiem pakalpojumiem?SIA Lattelecom dara savu darbu gluži tāpat kā jūs un vēlas saņemt samaksu par savu darbu...labāk jau būtu paklusējuši

M MansVārds 22.04.2009

Telekoms atslēdz pakalpojumu, ja pagājis 1 mēnesis no rēķina beidzamā apmaksas termiņa. Lai arī pašam protams nepatīk maksāt nekādus rēķinus, neko nosodāmu pakalpojuma sniedzēja darbībā šeit nesaskatu.

P Pretzaglis 10.09.2009

Mēs iekritām uz reklāmām par viņu ideālo internetu un digitālo TV.Pēc ilgas mocīšanās sapratām ka tas dārgais un nekvalitatīvais brīnums nav priekš mums un domājām kā tikt vaļā, jo līgumā tālredzīgi ielikts punkts, ka par atteiksanos 99 lati sods !!!
Izdomājām iekavēt maksājumus lai atslēdz .
Tā arī izdarījam, bet rēķinu tāpat skaitīja klāt pa pilnu klapi .Pāri divdesmit latiem mēnesī bez problēmām !!!Izrādās ka mūsu valstī drīkst piestādīt rēķinus par nesniegtiem pakalpojumiem pilnā apmērā !!!
Cik zinu pat Latvenergo tādu reketu neatļaujas, atslēdz un tad pa pieslegumu jāmaksā.
Nācās vien rakstīt iesniegumu par atteikšanos no nekvalitatīvā pakalpojuma un maksāt sodu .Citiem iesaku piefiksēt visus zvanus par problēmām un pierakstīt operatorus.Tas var noderēt tieslietās.Pēc neskaitāmiem zvaniem par problēmām es jau no galvas zināju kas jādara, kad atkal nestrādā un nezvanīju, tā bija mūsu kļūda.

G gints 03.12.2009

Tiessi taa, es arii agraak zvaniiju reizi nedeellaa jo regulaari nebija signaala. Vinni savieno ar onkuli kurss lloti gudri vissu sakaarto tikai menessa beigaas sannemot kaarteejo reikkinu man acis kubaa, jo par sso pakalpojumu, mani nebriidinot ir jaamaksaa iespaidiiga summina. Kas par sviestu kaa var nepildiit savas ligumsaistiibas(neraadiit tv3), bet no mums par lauztu liigumu iekaseet sodu. Silti iesaku padomaat pirms izveeleeties Lattelekom pakalpojumus.

H Hugo Djego 03.12.2009

Tad jau droši vien lattelecom nomainijusi darbiniekus, kuri ļoti raiti strādā ;)
Kad māsa gribēja tikt vaļā no Lattelecom telefona aparata, tad nemaksaja, jo bija palūgusi, lai slēdz nost.Bet Lattelecom nemaz nesteidzās, cerēdami, ka gan jau telefonu vajadzēs ;)Un pēc laika atsūtija nakošo rēķinu apmaksai.Tiesa, tur bija tikai abonešanas maksa, jo viņa bija sakusi lietot mobilo ar zivi ;)

I Igo 14.06.2011

Lattelecom cenšas nest nastu, kuru nevar pat lāgā pacelt. Agrāk man bija internets līdz 5 Mb/s, viss normāli darbojās, pēc tam pieslēdzu daudz dārgāku, jaudīgāku pakalpojumu Mājas internets ar TV. Un viss sagāja sviestā. Viņu vecie kabeļi no PSRS laikiem vienkārši netur to slodzi, TV visu laiku raustās, bremzējas, uzkaras, ik pēc stundeas ir jāpārstartē dekoders... Arī internets visu laiku trūkst pušu, nu galīgākais sviests!
Toties maksu par "kvalitatīvo pakalpojumu" viņi iekasē dzelžaini! Un viņiem pie kājas, cik patiesībā tas pakalpojums ir kvalitatīvs.
Murgs! Negribu viņu! Bet ko citu? Kurš man piedāvās internetu un intgerneta TV ārpus Rīgas - 30 km???

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы