Lattelecom - Lattelecom
Lattelekom tehniķi ir tik neprofesionāli. Sākumā atsūta ziņu, ka lai labotu kļūmi un ja būs nepieciešams iekļūt telpās telefoniski paziņos, bet šodien vienkārši piezvana pie durvīm, iebrāžas iekšā, piebradā visu dzīvokli, pat kājas laikam mūsdienās neviens vairs nenoslauka un par durvju aizvēršanu aiz sevis vispār neiet ne runa.
Rausta visus vadus un bez maz vai demontēs grīdu, jo redz ka vadam nav piekļuves, tas nekas ka bojājum vispār bija kāpņutelpā. Kas tā vispār par attieksmi?
Комментарии (1)
Un man bija tāds "speciālists" - visu bija jādara pašai kad viņš aizgaja, atstājot mani bez TV - teica, nav laika, atnāks "rīt".
Aicinu visus, kuriem Lattelecom pielietoja negaidāmas summas vai soda naudu rēķinos sakarā ar to, ka Jūs nepievēršat uzmanību vai piemirsāt atteikties no viņu uzspiesta “bezmaksas” 3-mēnešu pakalpojuma. Nesaprotu, kāpēc mums, KLIENTIEM, jāatteicas, ja no paša sākuma bija norunāts, ka pakalpojums UZ 3 MĒNEŠIEM IR BEZMAKSAS. Lattelecom man tā arī neatbildēja, kas viņiem patraucēja atslēgt šo pakalpojumu pēdējā dienā, kad pakalpojums vēl bija bezmaksas. Lūk, tas ir “mārketings”, kuru uzskatu par cinisku, nekaunīgu, neētisku un prettiesisku - juristi, palīdzējiet atrast normatīvo aktu pareizus pantus!
Un tas notiek tāpēc kā mēs slēdzam līgumus ar Lattelecom, piespiežot podziņu mans.lattelecom.lv un nevaram neko tajos līgumos mainīt. Rakstiet PTAC sūdzību par netaisnīgiem līguma noteikumiem! Šodien man teica, ka ja sūdzību būtu vairāk, tad viņi izskatītu šo Lattelecom rīcību, jo, lūk, ir jābūt vairāku patērētāju interešu aizsardzībai!