Lattelecom - Krāpšana Lattelecom virszemes televīzijas izpildījumā
Problēma sākās ar kartes nopirkšanu un telecom pārstāvja telefonsarunu par līguma noslēgšanu.
Turpinājums bija vienkārši neticams - viņi man sūta rēķinu un līgumu vienlaicīgi, lai parakstu, bet tajā pašā laikā apgalvo, ka līgums ir jau noslēgts...
Vienkārši neticami, biju pārsteigts, jo nekad veikalā Yota nebiju iepircies(kā apgalvo Lattelecom), un līgumu nebiju slēdzis. Telefonsarunā, kuras iniciatore bija Lattelecom pārstāve, piedāvāja to slēgt, bet tas bija tikai sarunu līmenī, vēl pirms biju ar piedāvājumu iepazinies.
Šajā situācijā man būtu ļoti interesanti redzēt noslēgto līgumu ar manis kā abonenta parakstu. (varbūt ar parakstus vilto? ) Lattelecom atsūtītais līgums diemžēl stāv pie manis uz plauktiņa. Izlasot tā nosacījumus un mēneša griezumā izvērtējot pakalpojumu kvalitāti, man neradās vēlēšanās to parakstīt.
Lattelecom ieteiktu izlasīt Līguma punktu Nr. 6.1., kur paši rakstījuši - Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Par mutisku Līguma neslēgšanu tur nav ne runas. Tātad Līgums nav stājies spēkā. Prasību līgumu parakstīt un nosūtīt līdz 17.03.2010(pasta zīmogs) es ignorēju. Apgalvojums, ka esmu to noslēdzis š.g. 10.02.2010., kaut izsūtīto vēstuli ar Līgumu saņēmu tikai š.g. 10.03.2010., tātad pēc mēneša, ir skaidram prātam nepieņemams.
Pieļauju, tā ir pārdomāta, apzināta krāpšanas, kur neesmu vienīgais kuru muļķo.
Lattelecom piedāvātajā līgumā Punkts Nr.5.6. saistības par nekvalitatīvu pakalpojumu nav pietiekami atrunātas. Līgums, manuprāt, sastādīts vienpusēji.
Lattelecom par apzinātu krāpšanu būtu jānes atbildība. Žēl to vienkāršo cilvēku. It visam ir savas robežas.
Lūk kārtējais gadījums kur prasās pēc tiesvedības.
Quoting [slēpt]@lattelecom.lv:
Sveicināti!
Paldies par Jūsu vestuli!
Jūs līgumu par Virzemes televīziju esat noslēdzis š.g. 10.02.2010. veikalā Yota (Lattelecom Virszemes TV ar terminēto vienošanos uz 24 mēnešiem), kur akcijas ietvaros pirmos trīs mēnešus Jums ir iespējams Virzemes televīziju skatīties bezmaksas. Laužot līgumu Jums ir jāmaksā līgumssods Ls 20
Ja rodas jautājumi aicinam arī turpmāk mums rakstīt!
Ar cieņu,
Lattelecom
www.lattelecom.lv
Комментарии (3)
Mazāk dzert vajag!
Īsti nav saprotams, kā Jūs tādā gadījumā tikāt pie Virszemes TV dekodera? Par šo mazliet sīkāk.
Līguma parakstīšana ir tikai formāls pasākums. Iedomājaties situāciju, kad jūs atnākat uz veikalu, nopērkat dekoderi un karti, aiznesat to visu mājās ar prieku par pirkumu, bet tas nedarbojas, jo jūs neesat parakstījis Lattelecom līgumu. Bez tam jārēķinās, ka šis līgums vēl ir jānosūta pa pastu, Lattlekomā jāsaņem un jāapstrādā, teiksim sistēmā jūsu karte jāaktivizē. Cik laika paies?
Un visu šo laiku jūs zvanīsiet 177 un bļausiet, ka esat samaksājis naudu par dekoderi, bet tas nerāda.
Kurš variants ir labāks?
Priekš tam ir jādod iepazīšanās laiks, pircējam jāzin ko viņš skatīsies un kādā kvalitātē, kā šajā gadījumā veikalā tiku informēts - pirmais mēnesis par brīvu.
Bez tam, lai slēgtu (parakstītu) līgumu pircējs ir jāiepazīstina ar līguma nosacījumiem. (arī ar līguma pielikumu par saistībām pret LATTELECOM)
Nu labi, ja pircējs vēlas pirkt kaķi maisā, LATTELECOM bija jānodrošina iespēja līgumu slēgt veikalā uz vietas. Neredzu iemeslus kāpēc gan nē.
Manā gadījumā LATTELECOM darbojās nelikumīgi, rēķina piesūtīšanu par nenoslēgtu līgumu bija tīrā šantāža. Ir visādi veidi kā sazināties ar patērētāju, bet tā netika izmantota.
Virszemes TV vispārīgie noteikumi, Līguma punktu Nr. 6.1., rakstīts- Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Līguma pielikumā teikts - ja Abonents atsakās no Pakalpojuma, papildus jau veiktajiem maksājumiem Abonents maksā līgumsodu LVL 20.oo(divdesmit lati).
Vēlu visiem, sadarbībā ar Lattelecom, pirms parakstiet līgumu iepazīstaties ar tā noteikumiem un neuzķeraties uz provokatīvām vēstulēm. Pirms esat Līgumu parakstījuši, likumdošana ir jūsu pusē. Tai skaitā atmaksu par labdarību LATTELECOM nav tiesisks prasīt.