Lattelecom - Krāpšana
Piekrītu iepriekšējam sūdzības iesniedzējam, ka Lattelecom strādā cilvēki, kam nerūp savi klienti! Nebiju domājusi, ka būs tik daudz sūdzību par Lattelecom! Sūdzība man ir šāda : esmu ilgstoša kliente! Bija ultimāts no Lattelecom saņemt jauno dekoderu,pretējā gadījumā sākot ar 15.decembri vairs neredzēšu televīziju.Neko jaunu es negribēju, bet biju spiesta pasūtīt jauno dekoderu, jo televīziju reizēm gribas redzēt arī turpmāk, jo sevišķi tādēļ, ka tuvojas svētki. Dekoderu saņēmu caur Omnivu..Tālāk jautājums kā pieslēgt. Pati neprotu. Tā kā vairākiem maniem paziņām, kuri dzīvo Rīgā, uz mājām nāca Lattelecom darbinieks un pieslēdza pa velti, zvanīju Lattelecom. Atbilde bija šokējoša, ka tas 3 minūšu darbs maksās 30. -euro! Un ja nāk meistars savā brīvajā laikā, tad 50 ! euro! Biju šokā, ka patstāvīgajiem klientiem (vismaz gadus 20 esmu klients) jāmaksā tik milzīga summa! Turklāt tiek uzspiests, jo es pati neko negribēju mainīt,mani apmierināja vecais dekoders. Ja reiz lika jaunu saņemt, tad viņiem bija arī jaunais jāpieslēdz, tā ir viņu iniciatīva! Man piedāvāja palīdzēt pieslēgt dekoderu pa telefonu, taču tas nav nopietni. Kā saprotu, Lattelecom pilnīgi nerūp klienti. Arī es no jaunā gada meklēšu citu variantu un no Lattelecom servisa atteikšos. Tomēr, godīgi tas viss nav. Tur notiek kaut kas nelāgs….Gribu vērsties arī Bez tabu raidījumā.
Комментарии (10)
Nu ja lauku mazpilsētā jau 50 provaideri noteikti varēs izvēlēties "citu". Kurš ne tikai dekoderi uzstādīs,bet arī vēl "skursteni izslaucīs". Nu lai veicas, ja jau ir tik ļauni, ka nevar saprast no telefona sarunas kā to "elles verķi" ieslēgt.
Ja nav ko uzrakstīt, tad labāl klusēt!
Ogre nav nekāda mazpilsēta! Domā ko raksti!
Cik pazīstu ogres iedzīvotājus visi kā viens uzskata ka ir lielpilsētas iedzivotāji .Tāds pārapdzivots ciems vien i .Rīgas guļamrajons
Ja māk uzrakstīt www.sudzibas.lv tad 3 vadiņus ar man liekas ka māk iespraust :D es arī mainīju so dekoderi, kā atvienoju veco, tāpat pieliku jauno nav nekāds kosmoss
Labāk būtu pateikušies par tik modernu dekoderi, kuru citi var iegādāties par 70€! Nevis to veco štruntu lietot. Man arī nomainīja par baltu velti un esmu ļoti apmierināts - ātrs un kvalitatīva bilde.
Lasot šo atsauksmi uzreiz iedomājos par piegādes servisu Elkorā (pie Rīgas Domina Shopping).
Iegādājos TV, datorgaldu, pāris krēslus, apmaksāju piegādi - man saka - maksājiet par salikšanu kopā - es parādu čeku, ka viss apmaksāts, man saka - mēs atvedām, ja gribat lai visu saliekam kopā, būs jāmaksā.
Nedaudz uzjautrinājos. Tikko pats mainiju doderi un komentārs par nemacēšanas sūdzību var būt viens - vajag izlasīt klāt pievienotos papīrus. Un vienkārši izpildīt to kas tur ir rakstīts.
Sorry, bet tā nav LTK aizstavēšana.. Tiesa, man arī nepatika tas ka jāmaina dekoders, bet tam vismaz tagad ir pluss ka nav nepieciešama tiešā redzamība pultij. Toties ja cikvēks ir tik stulbs, ka nevar izraut vecos vadus un iespraust jauno vietā tad protams nevienam nav jaskrien pa velti to darīt. Piekam arī eksistē palīdzības talrunis kur piezvanot operatori mēdz izstastīt pietiekami saprotamā veidā kam kur jābūt. Vismaz cik esmu zvanijis uz LTK, tad vienmēr ir rasts risinājums pat bez tehnnķa. Protams ja cilvēks nostāda sevi pozīcijā - negribu saprast, nedarīšu, nekas cits neatliek kā bleķot
arī sūdi ar to jauno dekoderi! pieteicos maiņai 4 decembrī, 12 mani piespieda piezvanīt paintresēties vai būs vispār? piezvanot uzzināju, ka mana pieprasijuma , ko veicu caur internetu viņiem nav itkā, tad atkal pa jauno pieteica un solija, ka līdz nedēļas beigām būs, hren tur bija! neatnāca! Ja vēl pirmdien neatnāks tas būs kaut kads psc vnk! liekas, ka ja būtu izvēlēta piegāde ar kurjeru pa maksu, viss būtu ātri un bez ķibelēm [slēpt]@
Ne visi ir ,,Pokemoni,, kuri caurām dienām sēž internetā,un zin kā pieslēgt jauno tehnoloģiju.
Parasti firma atbrauc un uzstāda.
Un pensionāriem nav ne jausmas kas ir Helio un kā to pieslēgt.
Lielāko daļu TV izmanto pensionāri,jaunatnei pie kājas TV.