Lattelecom - Krāpšana
Labdien.
Diemžēl esmu neapmierināts klients par Sia Lattelekom darbībām pēc 3 mēnešu atlaižu piedāvājuma kā jauns klients.
Man ir nepatīkami, ka it kā tiek sūtītas īsziņas ar atgādinajumu (kuras pat netiek saņemtas) par to, ka beidzas piešķirtā atlaižu pakete.
Vai tiešām ir tik grūti kādam no darbiniekiem atzvanīt un atgādināt, ka atlaide beidzas.
Vai tiešām ir tik grūti automātiski to nepagarināt, ja beidzas atlaide? !
Nē, jo tas, es saprotu tā, ka nav izdevīgi, mārketings taču, kas vēlas naudu vairāk vienalga, cik tas ir negodīgi, jo vairāk apšmauksim klientus, jo labāka peļņa!
Lai gan, es uzskatu, ja beidzas tā atlaižu paka, automātiski arī jānoņem no turpinājuma, nevis automātiski pagarināt!
Zvana tikai tad, kad kaut kas pie viņiem jānopērk, jāiegādājas, piem. Elektrība.
Uz to lattelekom sistēmas mārketings vareni "naski" nostrādā, lai gan ne tik daudzi uz to parakstās, bet tikai tad zvana jaunajiem klientiem!
Un tas vēl nav viss! Par maksāšanu no viņu mājas lapas vēl jāpiemaksā 0,12 centi par to ka nomaksā rēķinu! Nu pēdiņās malači!
Mana atlaide beidzas ar š. G jūniju, bet par jūliju pārrēķins nenotikšot! Paldiess!
Par 2 mēnešu lielo rēķinu, kas man ir jānomaksā, dēļ jūsu nelietīgi izdomātas sistēmas!
Piem:
rēķina summa: 48,94€
transakcijas maksa: 0,12€
kopējā rēķina summa: 49,06€
lattlelekom vadībai izsaku publsiku fui, ka šādi tiek izmantoti klienti jūsu automātiskajam naudas izslaukšanai mārketingam!
Gan jau kāds arī jūs reiz atsēdinās uz pareizā krēsla!
Комментарии (3)
Izrādās, ka līdzīgas situācijas jau bijušas :
https://www.sudzibas.lv/lattelecom/lattelecom-atteiksanas-no-lattelecom-pamata-pakalpojumiem-c391071
Un nekas nav mainījies!
Parasti pērkot pakalpojumu no Lattelecom, jūs ar parakstu uz pakalpojuma līguma apliecinat, ka piekrītat līguma nosacījumiem. Līgumā ir norādīts, ka pakalpojums pēc 3 mēnešu izmēģinājuma perioda automātiski pagarinās. Vajag izlasīt to, par ko parakstieties!