www.sudzibas.lv Tet Krāpšana

Lattelecom - Krāpšana

Negaidīti rēķins no 16 eiro uz 25 eiro, nekādas brīdinājuma vēstules, izrādās, ka līguma termiņš beidzies (1 gads) , man to vajadzējis zināt un parakstīt mans lattelecom (internetā) . Par cik ir daudz svarīgākas lietas, kā "uzmanīt" līguma termiņus mājaslapā, nezināju par tā beigšanos. Uzrakstīju, ka vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem, pēc divām dienām jau zvana viņu operators un piedāvā iepriekšējo tarifu, labi, piekritu. Prasu uz cik ilgu laiku būs spēkā šis tarifs, viņš atbil uz gadu. Paiet mēnesis, otrs viss kārtībā, trešajā saņemu rēķinu atkal pie 25 eiro? Uzrakstu vēstuli. Atkal nebiju pie interneta un neredzēju, ka ir atnākusi atbilde, domāju, ka viņi pārzvanīs, jo kad gribēju atteikties, tad pazvanīja jau otrajā dienā. Tagad skatos jau soda procenti un nākamais rēķins atkal pie 25 eiro. Zvanu uz 177, tur visu laiku skandina, ka man ir nenomaksāts rēķins un nav iespējas runāt ar operatoru, zvanu uz 67000177 arī nav sadaļas ar operatoru, spiedu taustiņu 1, lai vispār ar kādu savieno. Viņa skaidro, ka internetā vajag apstiprināt pielikumu un līgumu, saku, ka arī tur nav minētas nekādas summas, operatore saka, ka tā viņiem esot... Nesaprotu... Tas ir normāli? Līgums, līguma pielikums bez nekādām atrunātām summām, kuras jāmaksā. Katru mēnesi groza rēķinus, saskaņā ar kaut kādiem saviem cenrāžiem, tabulām. Vienu mēnesi tā, otru tā? Vai tad man kā viņu pakalpojumu klientei nav tiesības zināt konkrētu summu, kura man būs jāmaksā katru mēnesi un ja tā mainās, tad jāsaņem ierakstīta vēstule ar brīdinājumu par izmaiņām. Un ja es regulāri nepārbaudu internetu? Vai izmantoju automātiskos maksājumus? Noņem no konta man naudu tik cik viņi tur sarēķina. Katru mēnesi savādāk.

R

Комментарии (4)

SIA Tet Ответ от представителя 24.01.2017

Sveiki! Atsūtiet, lūdzu, savu klienta numuru uz [email protected] - izpētīsim, kāpēc rēķins lielāks!

T Tong Po 24.01.2017

Lattelecom, kas tur ko pētīt daudz - cik var palasīt no sūdzībām, jūsu sistēma ir "kakaina". Tiešām sarežģīti izvākt no savas iestrādātās sistēmas klientu invoisēšanu bez rakstiskas vienošanās? Būtu tikai loģiski, ja pēc jūsu piedāvātā papildus programmu paku, ko piedāvājat saviem klientiem kā bonusu vai vienalga ko - bez maksas, testa perioda visas demo pakas klientam tiku atslēgtas - tad reāli tie, kam tās pakas interesē jums arī uzrakstītu/uzzvanītu un vienotos par pieslēgšanu. patreiz, palasot sūdzības un izklāstus, kā to redz jūsu klienti, tājūsu darbošanās izskatās, maigi sakot, pēc konkrētas klientu "čakarēšanas".

Latviešu tautas 25.01.2017

А Вы напишите заявление что ровно через 1 месяц разрываете с ними договор. И пусть они применят к Вам штрафные санкции: поднимите такой вой, чтоб чертям в аду стало тошно. Давно надо проучить эту гнилую контору монополиста, вотчину неофашистов!

A arci123 28.01.2017

Nesaprotu kas tur pārdabisks? Jums cik sapratu tika piedāvāta atlaide, uz kuru piekritaat...vismaz man taa bija un mani painforeeja ,ka ir jaasptiprina tas liigums viņu maajas lapaa, ko arii izdriiju, un viss bija kaartiibaa, bet draudzene neapstiprinaaja, jo aimirsa un atlaide bija nonjemta...respektiivi es uzskatu, ka tomeer ir jaaseko liidzi saviem pakalpjumiem, lai peec tam nav jaapaarmaksaa!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы