Lattelecom - Krāpšana
Nav iespējams pārtraukt līgumu vai pakalpojumu nebeidzoties kalendaram mēnesim. Liek maksāt par pilnu mēnesi, kaut klients vairs nevēlās izmantot kompānijas pakalpojumus, piemēram mēneša vidu. Ja uzrakstis atteikumu piem. 2 datumā, būs jāmaksā par pilnu mēnesi. Neveic nekadus pārreiķinus, atsaucās uz kaut kadam izmaiņām telekomunikācijas likumā. Pilnigi nospļauties uz klientu velmēm. Saka ka vajag lasit līgumu, tur it kā ir rakstīts ka līgumu nevar lauzt mēneša vidu un pārreiķinus netaisa. Ciniska un pretiga attieksme!
Abonešanas maksa ir par kalendāro mēnesi, bet papildus pakalpojumam uzskaites periods ir no mēneša vidus līdz nākama mēneša vidum. Uz lūgumu neatsakt papildus pakalpojumu no nākama uzskaites perioda sākuma, atbildeja ka ta nevarot, vienalga jāmaksā, jo līgums tiks lauzts tikai beidzoties mēnesīm un būs arī jāmaksa pilna summa, kaut papildpakalpojums vispar netiks izmantots. Vienvardsakot šim kantorim nekadas cieņas vairs nav pret saviem klientem.
Комментарии (4)
Jā, šādus "noteikumus" šī kompānija izvēlējusies, vai tas nav pretrunā ar tiesībām - maksāt tikai par to, ko tērē, vajadzētu novērtēt PTAI. Taču šie "brekši" diez vai tam pievērsīsies.
Ja tas ir minēts līgumā un līgums ir parakstīts - tad neko darīt - maksājiet & nākamreiz lasiet līgumu.
Ja tas nav minēts līgumā, iespējams variet griezties attiecīgajās instancēs un rīkoties.
Es arī ar šo saskāros. Interesanta ir arī situācija par to, kas rakstīts līgumā. Interneta vietnē manslattelekom.lv ir sadaļa mani līgumi, kur atradu manis parakstīto līgumu, kurā teikts, ka ir tiesības atteikties brīdinot par to 5 darba dienas iepriekš. Savukārt Lattelekom darbinieki norādīja, ka tas jādara 10 darba dienas iepriekš un atsaucās uz līguma grozījumiem, kas tikuši sūtīti e-pastā un ir atrodami kaut kur arī Lattelekom mājas lapā. Uz manu jautājumu, kāpēc tas nav atrodams sadaļā Mani līgumi, atbildi nesagaidīju.
Ja līguma grozījumus neesat apstiprinājis ar parakstu, jums tie nav juridiski saistoši.