Lattelecom - Izmanto klientu nezināšanu un nepiedāvā kur iepazīties ar informāciju
Kļuvu lattelecom klients jo tobrīd piedāvāja līgumu noslēgt uz 2gadiem. Sakarā ar dzīves vietas maiņu pēc pus gada, nācās pieteikt pakalpojuma ierīkošanu citā adresē, jo citādi laužot līgumu jāmaksā līgumsods, bet manā jaunajā adresē lattelecom savus pakalpojumus nenodrošināja. Laimīgā kārtā arī brālis tobrīd pārvācās un uz adresi kur lattelecom piedāvā savus pakalpojumus, vienojāmies ka viņš lietos savā jaunajā adresē, protams sakarā ar to ka līgums attiecās uz citu adresi, atkal jauns līgums, atkal piedāvā tikai uz 2 gadiem. Līgums noslēgts, sniegto pakalpojumu maksas augušas, un jaunieviestais HELIO arī vairs brāli neapmierināja. Nu pat 3 martā beidzas 2 gadu līgums, bet brālis vēlējās mainīt pakalpojumu sniedzēju ātrāk. 19 februārī viņam ierīkoja jauno televīziju un internetu, es uzrakstiju lattelecom iesniegumu par to ka vēlos pārtraukt saņemt pajalpojumus norādītajā adresē. Biju cerējusi ka 5 darba dienu laikā kā minēts lattelecom mājas lapā viņi līgumu lauzīs un man piemēros līgumsodu par to ka lauzu līgumu pirms pagājuši tur minētie 24 mēneši. Tā vietā saņemu zvanu kur man piedāvā pakalpojumu pārreģistrēt, jo citādi viņi var pakalpojumu atslēgt tikai 31 martā. Protams, man par šo pusotru mēnesi jāmaksā. Es sašutusi, man tikai paskaidro, ka man iesniegums bijis jāiesniedz līdz 15 februārim, tad līgumu varētu lauzt ar februāra beigām. Kad jautāju kur es varu iepazīties ar savām atteikuma tiesībām pārliecinoši atbildēja ka mans.lattelecom.lv sadaļā mani līgumi, tur esot pieejams gan "jumta līgums" gan līguma pielikums, kurā viss paskaidrots. Sekojot norādēm tieku līdz manien līgumiem, kur pielikumu neatrodu. Vēršos ar jautājumu kur atrast savu līguma pielikumu, kurš esot visiem vienāds, mans.lattelecom.lv čatā, kur man neatkarīgi no rakstītā uzmācīgi piedāvā izvēlēties man interesējošo tēmu un vai man sniegtā atbilde noderējusi. Bet manis rakstītais tiek ignorēts. Google meklētājā atrodu tālruni, uz kuru zvanot izdodas sazvanīt klientu apkalpošanas centru, jo mājaslapā bezmaksas tālruni uzziņām atrast sarežģīti. Vēršos pie darbinieka ar savu sāpi un prasu kur es varu iepazīties ar informāciju par savām atteikuma tiesībām. Respektīvi kā es varēju būt informēta par to ka 10 darba dienas pirms mēneša beigām man bija jāraksta iesniegums lai pakalpojumu atslēgtu februārī. Viņš veikli izlocijās ka lattelecom mājas lapā sadaļā palīdzība pieejams līguma pielikums kas visiem esot vienots. Jautāju vai nevaru atteikties un lai atslēdz pakalpojumu 5 darba dienu laikā, esmu ar mieru maksāt līgumsodu, jo tas man ir izdevīgāk kā maksāt rēķinu par pusotru mēnesi. Viņš īsi un kodolīgi pateica ka diemžēl nē. Sapratu ka pie sev interesējošās informācijas netikšu, jo vietā kur viņš minēja līguma pielikumu par atrodamu, to neatradu. Kā es varēju zināt cik darba dienas iepriekš man jāraksta iesniegums, lai līdz mēneša beigām līgumu lauztu, ja šāda informācija man nav pieejama? Vai tiešām ir godīgi ka man piespiedu kārtā jāmaksā par pakalpojumiem, kurus neizmanto neviens? Un vai tiešām 21 gadsimtā vajag pusotru mēnesi lai atslēgtu internetu un Tv? Un nav iespējams iepazīties ar tā saucamo "sīko druku" kur tiešām melns uz balta rakstīts ka desmit darba dienas pirms mēneša beigām jāiesniedz iesniegums lai lauztu līgumu līdz mēneša beigām? Vairāk izklausās pēc tā kā kārtējo reizi tiek izmantota klientu nezināšana.
Комментарии (3)
Ja Lattelecom atsakās lauzt līgumu, tad līgums ir pretrunā ar LR likumdošanu un tādējādi nav saistošs. Fiksējiet atteikumu lauzt līgumu un griezieties PTAC.
Nu ja nemāk lasīt tad jāiet vēlreiz skolā. Man pat nebija jāmeklē līgums kaut kāds. Uzreiz atradu sev interesējošo info.
Problēma jau apstāklī, ka tehnoloģiju uzņēmums pakalpojumu spēj piedāvāt dažu minūšu laikā, bet atslēgt - mēneša laikā... Un par savu nespēju vēl liek klientam samaksāt. Slikts serviss un uzņēmums!