www.sudzibas.lv Tet Interneta kvalitāte

РешеноLattelecom - Interneta kvalitāte

Sveiki,

Esmu Lattelecom starta interneta abonements. Gandrīz pirms gada pārvācoties, izlēmu pieslēgt Lattelecom internetu galvenokārt paļaujoties uz augstu pieslēguma kvalitāti. Ar interneta ātrumu nav nekādu problēmu, arī vienkārši browsojot, nav nekādu problēmu. Problēma parādās, spēlējot spēles.

No sākuma viss bija lieliski, nekādu problēmu, stabils interneta pieslēgums, darot visu, kas ienāk prātā. Pirms 3-4 mēnešiem, problēma pirmo reizi parādījās, spēlējot Counter Strike - pēc 10 - 15 minūtēm parādījās paziņojums "Lost connection to server". Pārbaudot servera statusu, viss servera galā strādā, nevienam citam problēmu nav. Restrartējot spēli, viss atkal strādā, paiet 15 min, tā pati problēma.

Apmeklējot Lattelecom forumu un cerot atrast kādu atbildi, izrādījās, ka neesmu vienīgais. Pēc kāda laika problēma pati no sevis pazuda un vienā no foruma ierakstiem atradu, ka Lattelecom bija atradis vainīgo backbone serveri (pēc vairākiem noliegumiem, ka tā esot spēles problēma tajā, kā traffics tiek routots).

Tagad problēma ir atpakaļ, tikai citai spēlei, spēlējot Overwatch, reizi stundā pazūd pieslēgums serveriem, vienīgais veids, kā to atjaunot, ir aizvērt un atvērt programmu. Tas ir aizgājis tik tālu, ka uzstādu telefonā taimeri uz vienu stundu un, kad taimeris noskan, aizveru ciet programmu, pagaidu pāris minūtes un atkal veru vaļā.

Uzrakstot vēstuli Lattelecom, saņēmu atbildi, ka bojājumu nekādu neesot un lai izmantojot vadu no rūtera 4. porta pa taisno ar datoru, kas ir vienkārši smieklīgi, ja es vēlētos visu dzīvojamo istabu noklāt ar vadiem, būtu ņēmis daudz lētāku pakalpojumu. Zemāk iekopēju linkus uz Lattelecom forumu, kas ir tikai dažas no identiskām sūdzībām, ko var atrast. Kas arī ir smieklīgi, ka citām tādām pašām sūdzībām ir problēmas palikt Lattelecom forumos.

https://forums.lattelecom.lv/internets-f15/problemas-ar-portiem-_-alcatel-lucent-t5443.html

https://forums.lattelecom.lv/optiskais-internets-f20/counter-strike-global-offensive-t5524.html

Reāli neredzu jēgu palikt pie Lattelecom un maksāt vienu no augstākajiem cipariem par nekvalitatīvu pakalpojumu, kā arī īsti neredzu, ka kaut kas tiktu darīts, lai problēmu risinātu.

TL;DR: Ja spēlējat spēles internetā, izvēlieties citu provaideri, ja vien nevēlaties periodiski pazaudēt connectionu.

Дополнено Duckie 02.12.2017

Parakņājos vēl internetā un atradu ierakstus ar šo pašu problēmu vēl no 2014. gada. Izskatās, ka tuvākajā laikā nekas nemainīsies, ja jau gandrīz 4 gadi pagājuši.

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 04.12.2017

Sveiki! Paldies par ziņošanu - mums ir ļoti daudz klientu, kas spēlē datorspēles, taču šādas sūdzības pienāk tikai no dažiem, esam tās fiksējuši, taču pagaidām neizdodas rast jebkādu kopsaucēju. Tāpēc būtu lūgums atsūtīt savu klienta numuru vai nu tai pašā forumā vai soc.tīklos - centīsimies palīdzēt un situāciju atrisināt, tas ir arī mūsu interesēs!

Жалоба успешно разрешена Duckie 11.12.2017

Nezinu, vai problēma pati no sevis pazuda, bet kopš nosūtīju savu klienta numuru Lattelecom sociālos medijos, tā vairs nav, tādēļ atzīmēšu kā atrisinātu.

D

Комментарии (8)

W wrp 03.12.2017

Godīgi sakot, sūdzēties par pieslēguma kvalitāti, pat nepamēģinot pa vadu un uzreiz atmetot šo ideju, ir reāli stulbi. Neviens jums neliek to visu laiku tā lietot, bet vajag pamēģināt lai izslēgtu wifi kā posmu. Wifi ir ļoti nedrošs pieslēgums, pat viena kanāla frekvences pārklājas ar vairākiem blakus kanāliem. Ja kādam citam blakus rūteris, vai pat ieslēdzot mikroviļņu krāsni, var zust paketes. Tādēļ pirmais ko jādara, jāizslēdz šo nedrošo posmu. Pieslēgt pa tiešo arī laba ideja, jo var apiet nat on potenciālās portu problēmas. Ja pa vadu strādā, tad vajag meklēt problēmu jūsu mājās. Ja paliek, tad jau jāsūdzas lattelecom. Un jūsu linki uz forumu neko neizsaka. Viens cilvēks kādreiz pasūdzējies, ka viņām problēma. Bet jūs rakstāt ka tā it kā būtu plaši izplatīta parādība. Turklāt pirmais links pasaka par portu problēmu. Kuri gan nav lattelecom kontrolē.

Dainis 04.12.2017

Problēmas risinājums, beidz spēlēt spēles!

J Juris83 04.12.2017

Pakalpojumam jāatbilst mērķīm. Mērķis ir datu pārraide. Kāda starpība kādam nolūkam? Viņš spēlē, bet tu skaties porņukus. Ja tev uzkārsies īsi pirms tava orgasma, arī dusmosies :)))

A Andris___ 04.12.2017

Ieteiktu nevis meklēt citas bezjēdzīgas sūdzības, bet pameklēt informāciju par WiFi darbības principiem. Neviens pakalpojumu sniedzēj nevarēs garantēt WiFi darbības kvalitāti ātrumu jo ir daudz faktori, kas ietekmē WiFi darbību.
Piemēram WiFi standarts, datora tīkla karte, signāla stiprums, apkārtējie wifi tīkli, citu elektrisko ierīču traucējumi utt.

P Parasts 06.12.2017

Paskaties Rūtera konfigurāciju.
Gan jau ir uzlikts IP address lease time uz 1h, uzliec uz max.

P Parasts 06.12.2017

Paskaties vai mainās iekšējā IP adrese pēc disconnect.
+ lietojot interneta vadu tev būs mazāks ping.

D Duckie 10.12.2017

Lease time bija uzstādīts uz 24h, nedaudz gan pabakstīju uz augšu drošības pēc, nezinu, vai tas palīdzēja vai klienta numura nosūtīšana lattelecom.

Also, IP adrese nemainījās pēc disconnectiem.

A atlansweiss 01.02.2018

Speleju mu online uz Datora, nav redzets ka tieku atslegts no sevreva del interneta.
Wi fi vajadzigs kads jaudigaks routeris jo letakais dod internetu tikai viena istaba. Ietiecams ir dual band protams ja domajam par nakotni.
Visa vaina ir iestatijumos gan datora gan routeri, palasot ko gribetos mainit jo defaoult ir tikai iesacejiem, lienam advance un pamainam settingus piem.
Qos quality of service vajag patestet vai ieslegts ta ka palidz spelem vai ne prioritati.
Protams wi fi vajag lietot wpa vai wpa2 jo parejais zem jebkuras kritikas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы