Lattelecom eDati - klientu nebrīdināšana par pakalpojuma beigšanu
Pirms 2 gadiem ar lielu ažiotāžu Lattelecom sāka piedāvāt iedzīvotājiem savus datus glabāt viņu piedāvātajā eDatu mākonī, līdz 10Gb bez maksas. Nopriecājos, ka būs kur glabāt ģimenes fotogrāfijas, jo datorā sāka pietrūkt vietas. Atvēru kontu un augšupielādēju savas fotogrāfijas un video, domādams, ka tur tie būs drošībā.
Pie reģistrēšanās droši vien kaut kur bija jāatķeksē, ka piekrītu noteikumiem. Vai tad tos kāds smalki izlasa?
Šobrīd burbulis plīst, un eDati tiek likvidēti ar š.g.27.maiju.
Mēģinu ielogoties savā kontā, bet tur parādās ziņa, ka konts bloķēts.
Pēc vairākkārtējas sarakstes ar Lattelecom, beidzot saņemu zvanu, ka, ja es vairāk kā 6 mēnešus neesmu ielogojies savā kontā, tas tiek dzēsts. Tādi lūk esot noteikumu, kuriem es acīmredzot biju piekritis.
Diemžēl savā epastā nesaņēmu nekādu brīdinājumu, ka konts tiks dzēsts.
Arī par to, ka eDati vispār beigs pastāvēt, uzzināju nejauši, e-pastā nekādas informācijas.
Vai tam masu mēdiju milzim nav par daudz sakāpis galvā?
Sapratu, ka savas fotogrāfijas neatgūšu.
Pie kā griezties, lai saņemtu kompensāciju par zaudējumiem?
Juris
Комментарии (3)
Tiesa un morālā kompenšacija.
Datu kompēnsācija beidzās tajā brīdī, kad paziņojāt pausaulei, ka nelasījāt noteikumus. Tagad jau neviens nepateiks, kas bija tur rakstīts un vai laika gaitā ir mainīti noteikumi.
Nu grūti teikt, konsultējies ar juristu. ja bija uzrādīts ka 6 mēnešus neejot profilā dzēšas, tad neko daudz nevar izdarīt.
P.s nākotnei - nežēlo tos 2-5 eur par Krietni lielākām ārējām atmiņām. vienmēr bez interneta būs pieejamas bildes un nebūs uz apšaubāmiem serveriem.
Pamuļķi...