www.sudzibas.lv Tet Neiesaku pirkt elektrotehniku Lattelecom.

Lattelecom e-veikals - Neiesaku pirkt elektrotehniku Lattelecom.

03.12.17.atkārtoti t/c Spice Lattelecom veikalā atkārtoti nodevu garantijas remontā planšetdatoru Acer B3-A20, jo tas atkal pēc vairāk kā mēnesi ilgā garantijas remonta vairs nedarbojās. Pievienoju lūgumu atzīt preces brāķi, kā arī izskatīt šo jautājumu pēc iespējas ātrāk, nevis atkal likt gaidīt tik ilgu laiku, atstājot mūsu ģimeni bez ļoti nepieciešamās ierīces. Pēc divām nedēļām interesējos, kādā stadijā ir šis jautājums, jo nekādu ziņu neesmu saņēmusi. Neviens no konsultantiem absolūti nebija ieinteresēts jautājuma risināšanā - griezieties servisa centrā -mēs neko nezinām. Servisa centrs atbild - nezvaniet mums, zvaniet Lattelecom. Riņķa dancis no viena numura uz otru. Rezultāta nekāda. Zvanu, pat lai noskaidrotu, kas jādara, lai atteiktos pavisam no Lattelecom sniegtajiem pakalpojumiem - konsultante atbild - vienkārši nepērciet neko Lattelecom e-veikalā, jo internets un TV taču jūs apmierina. Ģeniāla atbilde.
Īsi pirms Ziemassvētkiem saņemu ziņu - jā, planšete ir brāķis. Griezieties Spice Lattelecom, planšeti samainīs pret jaunu.
Nēvēloties atkal "iegrābties", izvēlos citu, dārgāku modeli. Problēmu neesot, starpība tikai jāpiemaksā, pārējo ieskaitīts.
31.decembrī saņemu e-pastā mistisku rēķinu. Tagad prasa samaksāt šo brāķētās planšetes vērtību. Zvanos atkal...neviens neko nezin. Jāzvana uz Spice Lattelecom. Sazvanu - "ā, tas ir tas kolēģis, lai pats arī labo, sajaucis kaut ko". Uz jautājumu -kad izlabos? - saņemu atbildi, nu līdz maksāšanas termiņam izlabos, droši vien.
Lielas ticības teiktajam nav, pēc pāris dienām zvanu atkal, tikai nu jau uz Lattelecom e-veikalu. Lūdzu, atrisināt šo situāciju. Sola kaut kad divu nedēļu laikā izlabot, sekojiet pati līdzi mans.lattelecom, atsūtīs jaunu rēķinu. Jautāju - kādu jaunu rēķinu, man taču nav šī summa vispār jāmaksā, jo bija brāķis utt., šo rēķinu taču vienkārši vajag anulēt. Konsultants atbild - nu būs jauns rēķins un viss.
Kam sekot līdzi? Kāpēc man divas nedēļas pašai jāķer rokā, vai šo pilnīgi aplamo rēķinu kāds pamanīsies anulēt.
Secinājums: NEKAD, NEKO neiegādāties Lattelecom veikalā. Darbinieku attieksme pret klientu ir vērtējama kā vāja - pilnīga neieinteresētība problēmas risinājumā.

D

Комментарии (1)

V VC 12.11.2018

Bija lidziga situacija, ar Lattelecomu, loooti lidzigi - mistiskas atbildes "menedzeris veikala nezinaja", "gaidam atibildi no partneri" utt. Atrisinaju ar Elko Group palidzibu - Acer garantijas parstavji LV, kas PILNIGI atremonteja datoru DIVAS dienas laika, ar lattelekomu esmu pazaudejis menessi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы