Lattelecom e-veikals - Cilvēku čakarēšana
Nolēmu iegādāties uz nomaksu mobīlo telefonu. E veikalā daudz krāšņu piedāvājumu, dažiem no tiem atzīmēts, ka saņemšu dāvanā powerbanku. Cerībā uz saulainu nākotni ar jaunākās paaudzes Huawei telefonu un glābšanas riņķi (ja nu kas) powerbanku, aizpildīju datus un pasūtīju telefonu. Telefonu saņēmu 27.08.2018, bet "dāvana"bija piemirsusies ielikta sūtījumā. Tā kā saziņai ar veikalu gan e pastā, gan telefoniski nav nekādas vainas, tad ātri jautājums tika atrisināts un mobīlā uzlādes sistēma nākamā dienā jau bija manās rokās. Bet! Ak manu vai, mana jaunā izcili spožā un visādi citādi brīnišķīgā viedtālruņa kontaktligzda nesāpas ar "dāvanā " piedāvātās powerbankas "štekerīti "'. Tad nu ir jautājums? ! Kakogo h... Cilvēkiem piedāvā attiecīgajam viedtālruņa modelim nederīgu powerbanku?
Комментарии (4)
Pārejas maksā sākot no 2 EUR, nedomāju, ka tā ir baigā bēda.
Paņem savu vadu ko tev iedeva komplektā ar telefonu un lādē ar powerbanku,vai tu esi galigi ?
Dodiet "štekerīti" blondīnei! Nē..., Blondīnei, ar lielo B! Jautrs rakstelis. Man, vasaras sākumā Bites salonā t/c Mols, pērkot telefonu dāvanā bija jābūt t-kreklam, kuri bija "izbeigušies", taču reklāmas saglabājušas, gan mājas lapā, gan pie cenuzīmes.
Kārtējā lego paaudzes pārstāve, kas vaino visus, bet savu stulbumu atdzīt nemāk!
Tad nu problēma! paņem telefona komplektā esošo vadu, spraud un lādē!
Uz mani vēl apvainojas, kad es saku, ka mūsdienu jaunatne pat domāt nemāk.(Ne visi, bet lielākā daļa)!