Lattelecom - "Dāvanas" par maksu
Aicinu pieteikties visus tos, kuriem Lattelecom piedāvāja bezmaksas "dāvanu", solot atgadināt par bezmaksas lietošanas termiņa beigām un to nedarot, izmantojot to, ka klients piemirsa piezvanīt un atslēgt šo "dāvanu", nākamajā mēnesī piestādīja par šo dāvanu rēķinu. Uz jautājumiem, kāpēc "dāvanas" pakalpojums netika atslēgts automatiski, es atbildi mēģinu saņemt jau vairākus mēnešus - cik sapratu, bezcerīgi. Gatava iet tiesā un aicinu citus, kuriem ir līdzīgas problēmas.
Комментарии (1)
Aicinu visus, kuriem Lattelecom pielietoja negaidāmas summas vai soda naudu rēķinos sakarā ar to, ka Jūs nepievēršat uzmanību vai piemirsāt atteikties no viņu uzspiesta “bezmaksas” 3-mēnešu pakalpojuma. Nesaprotu, kāpēc mums, KLIENTIEM, jāatteicas, ja no paša sākuma bija norunāts, ka pakalpojums UZ 3 MĒNEŠIEM IR BEZMAKSAS. Lattelecom man tā arī neatbildēja, kas viņiem patraucēja atslēgt šo pakalpojumu pēdējā dienā, kad pakalpojums vēl bija bezmaksas. Lūk, tas ir “mārketings”, kuru uzskatu par cinisku, nekaunīgu, neētisku un prettiesisku - juristi, palīdzējiet atrast normatīvo aktu pareizus pantus!
Un tas notiek tāpēc kā mēs slēdzam līgumus ar Lattelecom, piespiežot podziņu mans.lattelecom.lv un nevaram neko tajos līgumos mainīt. Rakstiet PTAC sūdzību par netaisnīgiem līguma noteikumiem! Šodien man teica, ka ja sūdzību būtu vairāk, tad viņi izskatītu šo Lattelecom rīcību, jo, lūk, ir jābūt vairāku patērētāju interešu aizsardzībai!