Lattelecom - attieksme pēc terminētā līguma noslēgšanas
Izmantoju Lattelecom pakalpojumus (Internets + TV) 3 mēnešus un jau saskāros ar neveiksmīgu sadarbību. Sākumā, kad pieteicu Lattelecom produktu, man likās, ka ir ļoti atsaucīgi, laipni darbinieki, kas rūpējas par savu klientu, jo man visu pa tālr. izstāstīja, paskaidroja, pat piedāvāja atlaidi, vārdu sakot, biju priecīga, ka šai darbiniecei izdevās pārdot savu produktu. Bet jau pēc mēneša saskāros ar pirmo negadījumu - piezvanīju uz info tālr., lai noskaidrotu savu Wifi paroli, klausulē runāja rupjš vīrietis, kas regulāri pārtrauca manu runu un balss intonācija bija tāda, it kā es būtu vainīga, ka viņš tur strādā, un ka darbs sagādā viņam tik nelabu omu, nerunājot jau par to, ka Lattelecom informatīvā līnija bija aizņemta un man vajadzēja kādu labu laiciņu gaidīt uz līnijas kamēr pacels šis galīgi NE pārdevēja tipa un NE apkalpošanas sfēras piemērots darbinieks. Par šo zvanu saņēmu arī piemaksāt klāt labu tel. rēķinu, jo tālr. 177 ir maksas. Tik šis vien man lika aizdomāties, vai man, kā patērētājam, kurš maksā ne jau tikai par pašām telekomunikācijām, bet arī par manis apkalpošanu gan pa tālr., gan, ierodoties pie viņiem uz filiāli utt.!!!
Nu jau ir pagājuši 3 mēneši un patiešām nožēloju, ka noslēdzu līgumu uz 24 mēnešiem ar šo uzņēmumu! Noslēdzot līgumu, man tika piesaistīta akcija - pirmos 12 mēnešus es maksāju 11.95 Ls. Kā kārtīgs, disciplinēts klients, cītīgi maksāju visu šo laiku 11.95 Ls/mēn. Kādu dienu ienāca prātā arī ielūkoties aizspamotā e-pasta Lattelecom rēķinu un izrādās, ka tur ir norādīta summa 17.02 Ls + vēl sarēķināti kaut kādi līgumsoda procenti. Ilgi negaidot, piezvanīju uz Lattelecom informācijas centru, lai noskaidrot, par ko ir šīs summas, kur, protams, vajadzēja atkal pus stundu nogaidīt, pirms līnija atbrīvosies un tad sekoja pats interesantākais. Darbiniece (nedaudz labākā noskaņojumā nekā iepriekšējais darbinieks) man sāk skaidrot, ka es esot pieslēgusi kaut kādu Pieaugušo paku, par ko man visus šos 3 mēnešus tiek ieturēta papildus maksa, uz ko es atbildēju, ka neko neesmu pieslēgusi. Tad viņa sāka runāt par to, ka es esot zvanījusi viņiem un lūgusi pieslēgt šo Pieaugušo paku, minēja kaut kādus datumus, kad es pat nebiju viņu klients (noslēdzu līgumu oktobra beigās, bet viņa runāja par aprīli). Sapratu, ka konstruktīvas sarunas nesanāks, darbinieces kompetence pieklibo, un pajautāju, ko man darīt, jo neko pieslēgusi un nekur zvanījusi neesmu, uz ko man atbildēja, lai rakstu iesniegumu.
Iesniegumu, protams, uzrakstīju, uz ko saņēmu atbildi pēc pāris dienām (vismaz tas operatīvi), šodien, ka mans iesniegums tiek noraidīts un ka es esot pieslēgusi no pults šo pakalpojumu. Un pierādīt to, ka neesmu to darījusi es nevaru, jo viņu tehniķi, redziet, visu noskaidroja. Darbiniece runāja, kā jau (radās jau patstāvīgs iespaids par Lattelecom) visi šī uzņēmuma pārstavji, nenosvērti, rupji, pārtrauca, dažkārt paaugstinātā tonī un izteicās tā, ka varu rakstīt savus iesniegumus kaut vai visu laiku.
No šīs īsās pieredzes ar šo uzņēmumu saprotu, ka Lattelecom māk tikai piesaistīt klientus, taču ne sadarboties. Nekādas cieņas, ētikas normu, lojalitātes! Rodas iespaids: "Tev līgums uz 2 gadiem - sēdi un klusē".
Noskaidroju arī par to, kādas sankcijas tiek piemērotas, ja gadījumā laužu līgumu. Darbiniece neapmierinātā, apgrūtinošā tonī izteicās, nopūšoties : "Nu tad man jāver vaļā Jūsu līgums". Un pēc tam man vēl neapmierinātākā tonī sniedza atbildi - 150 Ls. Iedomājieties, ja jūs pēc 6 mēnešiem no līgumnoslēgšanas brīža izdomātu pārcelties, jums būtu ne par ko jāsamksā praktiski gada abonēšana. Labprāt atteiktos, tikai nevēlos, lai šī kompānija avansā saņem līdzekļus apgrozījumā, no kuriem izmaksās algu tik neprofesionāliem, neatsaucīgiem, nekompetentiem darbiniekiem. Nožēloju arī to, ka nepaklausīju cilvēkus, kuri mani brīdināja, lai neveidoju sadarbību ar Lattelecom.
Patiešām neiesaku nevienam Lattelecom pakalpojumus, jo arī produktu kvalitāte nav tā pati labākā!!!
P. S. Ceru, ka šo ziņu ievēros arī uzņēmuma ieņemamo vadošo amatu pārstāvji, kam būtu jāaizdomājas, vai šāda apkalpošana var nest biznesa panākumus un vai tie uzņēmuma darbinieki, kas saskaras mutiski ar klientiem ikdienā un rada uzņēmuma tēlu un reputāciju, ir izgājuši apkalpošanas mācības un ja tā, tad vai patiešām viss ir skaidrs un viņi ir gatavi to ievērot!? Nebrīnītos, ja piezvanītu un trāpītos darbiniekam, kuram pēc 2 min būtu jāiet pusdienlaikā, un pēc 2 min man tiktu atcirts, ka viņam jāiet pusdienās un beigās vēl tiktu nolikta klausule. Jebkuram pakalpojumu sniedzējam klienti ir zelta vērti, tā ir jūsu nauda un asinis, cienītais Lattelecom.
Комментарии (6)
Katru mēnesi maksāju 11.95 Ls, pirmo rēķinu samaksāju, ievadot šos datus, pēc tam i-bankā pēc šablona. Dzīvoju viena pati. Man paskaidroja, ka tur ir jāievada PIN - kods, ja pat kāds no ciemiņiem - no kurienes viņi varētu to zināt? Lattelecom darbiniece man piezvanīja, pateica, ka iesniegums tiek noraidīts, jo tas ir, viņuprāt, ir nepamatots, jo Lattelecom tehniķi uzskata, ka pieslēdzu Pieaugušo paku pati no pults. Neko es pieslēgusi pati neesmu un man nav ne jausmas ne par kādiem PIN kodiem!
Pirms līguma parakstīšanas man pat prātā neienāca, ka man var būt tāda vēlme kaut kur pāriet un mainīt - man bija daudz terminēto līgumu ar dažnedažādiem pakalpojumu sniedzējiem - ne ar vienu nebija problēmu ilgu gadu garumā.
Citāts: "man bija daudz terminēto līgumu ar dažnedažādiem pakalpojumu sniedzējiem - ne ar vienu nebija problēmu ilgu gadu garumā."
Šī frāze diezgan droši ļauj domāt, ka tu kaut ko te lej!
lietoju Lattelecom 4 gadus, pēc tam 2 gadus Baltkomu un tapat atgriezos pie Lattelecom'a, nu jau 3 gads būs cauri - nekādu brīnumu un pults pašpieslēgšaās :) kaut gan, varbūt mājās ir kaķis?!? varbūs šis sagribēja paplasinat savu redzes loku ?! :))
1) par līguma lauzšanas noteikumiem ir jāizlasa VISPIRMS un pie tam vēl
OBLIGĀTI!! ja tas nav darīt - nu tad nav ko stresot, vainot var tikai sevi!
2) nekas un nekur pats no sevis nevar ieslēgties, pieslēgties un pārslēgties - slēdz nost to paku un miers. Nākamreiz vienkārši bez vajadzības neložņā pa pultij nezināmām pogām un sadāļām
3) Rēķinus ir jāapskata !!! Ja ar laiku ir kā ir, tad tev ir jāatzīmē, līdz apmēram kuriem mēneša datumiem ir jānosūta nauda par rēķinu, tā lai ta paspētu ienākt noteiktajā laikā (nesakaitot brīvdienas) un ar tādu 'grafiku' maksāt to atrunāto summu. JO - ja rēķina maksa ienāk vēlāk pēc rēķina apmaksas noteiktā termiņa, tad par katru dienu ir attiecīgs % / sant kas jāpiemaksā. Ja nav atmaksāti šie procenti - tie pariet uz nākamo mēneša rēķinu un tā tā summa aug un aug! Kāda firmā rēķinus apmaksā līdz 15, kādā līdz 20, bet cita stingri līdz 30 utt. Ievēro šos nosacījumus ko norāda tev Lattelecom un viss būs ok.
4) Par NE laipnajiem operatoriem - mmm, šeit ir arī jasaprot, tas cik 'normālu' tu jautājumu uzdod un vai pēc pirmās sniegtās atbildes tomēr neesi 'nološojusies'. Mums tak visiem nervi iet čupā, ja kāds stulbi ko jautā un pēc tam vēl pēc skaidrojuma neko nerubī un tu saproti, ka viss teiktais ir pa tukšo.
Ja nu man gadās, ka jāzvana un kas jāprecizē un tur kāds burkšķ - vnk jautājums - es atvainojos, vai Jums ir problēma man sniegt atbildi ar profesionālu attieksmi?!? Tas vienmēr nostrādā :) Tas ir psiholoģiskais trieciens darbiniekam, jo ja šo sadzirdēs viņa vadītājs - dabūs pa ausi ka likts un nākamreiz caur sažmiegtiem zobiem, bet profesionāli apkalpos visu, visus.
Ir beidzot atradies risinājums Jūsu problēmām ! Ir parādījies ļoti kvalitatīvs TV Latvijā ! Gan satura ziņā, gan kvalitātes un cenas ziņā !
Ja vēlies baudīt jaunākās filmas no kinoteātriem, labākos sporta un citus kanālus no visas pasaules, kā arī iztikt bez reklāmām, tad nekavējies !
Visiem interesentiem rakstīt uz e-mai: [slēpt]@inbox.lv !!!
IZZI aģentei uzmanības trūkums! :D
Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēkini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv