www.sudzibas.lv Tet Attieksme, apkalpošanas stils

Lattelecom - Attieksme, apkalpošanas stils

14.09.2016. e- pastā saņēmu rēķinu par septembri no Lattelecom, kas izrādījās par 9.25 eiro lielāks nekā līgumā. Uzzvanīju uz 177, lai noskaidrotu kāpēc un par ko man jāpiemaksā. Skaidrošanās ilga apmēram 12 minūtes (par kurām man arī nāksies papildus piemaksāt), lai vaikākkārtīgi man atgādinātu, ka mans kā klientam pienākums ir regulāri sekot informācijai uzņēmuma mājas lapā . Izrādījās, ka mainot pieslēguma veidu man bonusā tika piešķirta iespēja skatīties kaut kādus papildus tematiskos kanālus uz kuriem es nebiju pieteikusies , bet lai par tiem turpmāk man nebūtu jāmaksā izrādās man bija jāatsakās. Pārrēķinu par septembri veikt atsakās , kaut gan atsēgt kaut vai uzreiz.

M

Комментарии (3)

F first 17.09.2016

m

Bueno 17.09.2016

Man bija līdzīgi!

Ventilators 17.09.2016

Nevaru neko jums pārmest.

Manā gadijumā, mēs bijām sākumā informēti, kā arī sekojām līdzi termiņiem, kad beigsies īslaicīgais papildpakalpojums.

Vispārīgi! Mums ir jāseko līdzi saviem tērieņiem. Tā ieviešam disciplīnu makos. Ja nesekotu līdz ikmēnešu pakalpojumu patēriņam un maksājumiem, lielie pakalpojumu sniedzēji tiktu pie liekas papildusnaudas. Ja novelk līdz pēdējam brīdim ir grūti ar visiem cīnities, jo reti kurš var atļauties tiesāties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы