www.sudzibas.lv Tet apkalpošana

Lattelecom - apkalpošana

t/c spice lattelekom... nezinu, vai smieties, vai raudāt. bija nepieciešama maza konsultācija par interneta pieslēgumu. ieejam lattelekom klientu apkalpošanas daļā t/c spice, tur 2 darbinieki - "meitenīte" ar pieaudzētām skropstām un nošļukušām džinsām, uzdodot konkrēto jautājumu, plikšķina acis un saka - prasiet kolēģim un kolēģis - vienīgais strādājošais.
gaidām, kad kolēģis apkalpo klientus... un pēc tam arī nākamos. tā nostāvējām gaidot, kad tiksim pie šī kolēģa - gandrīz 2 stundas, bet šī konsultācija nepieciešama.

tātad - apsveicu šo beibi ar to, ka tikusi darbā, kur viņai par acu plikšķināšanu maksā naudiņu, apkalpošanas līmenis pat nav 0, bet zem tās. secinājums izteikts no šajās gandrīz 2 stundās novērotā. ja strādā apkalpojošā sfērā, tad vismaz iemācies savam darbam nepieciešamās pamatprasmes!

jebšu, esmu bik saniknojusies, ka tik ilgi jāgaida rindā, lai uz 5 min pakonsultētos. lai arī šajā daļā it kā strādā 2 cilvēki, reāli šeit klientus apkalpo tikai viens. paldies viņam par centību ;)
ja redziet, ka tur ir rindas (vismaz vēl viens cilvēks bez apkalpojošā) piekāpiet pēc kāda laika vēlreiz ;)

F

Комментарии (6)

A Aleksandrs 27.12.2008

Tadas acu virinatajas sez ari LMT apkalposanas birojos, nezin, ka atbildet uz uzdoto jautajumu.

F fancy 27.12.2008

it kā jau forši - nekādas piepūles, paspaidi pelīti, pasmaidi kādam čalim, kas tev tīk un saņem naudiņu, bet reāli - tas diez ko labu neliecina par uzņēmumu, neceļ produktivitāti.

I inter 27.12.2008

Droši vien izturējusi nevājo konkursu, lai tiktu par klientu apkalpošanas speciālistu.
Mani vienkārši fascinē, ka rīko konkursus, uzstāda nezin kādas prasības, jātiekas ar pilnīgi stulbām personāla atlases kazām...Un rezultāts ir tāds kā šeit aprakstīts.
Forši!

L LIKUMDEVĒJS 28.12.2008

Nakādu problēmu, piezvani 177 un tev visu izskaidros tik sīki, ka pat bērns sapratīs!

B baibiņa 28.12.2008

Nu, bet arī idiotiem gribas ēst!Kā māk-tā strādā!

B bijusaisdarbinieks 07.01.2010

šī meitene patiešām ir stulba, esmu ar viņu kopā strādājis, viņa neko īsti nesaprot ne par tehniku ne par pakalpojumiem, bet kad klients ienāk un prasa kaut ko par pakalpojumu viņa nobumbulē uz kolēģi, lai pa to laiku pārdotu datoru, par ko saņem lielākus % pie algas, nekā par parasto konsultāciju - par to nekas netiek maksāts. Diemžēl Lattelecoms nav vainīgs pie šī, jo viena no nu tagad jau bijušajām vadītājām pieņēma šo k_ci pa draugam.

Man liekas, ka viņa vairs tur nestrādā (sauc viņu par Līgu uzvārdu gan nerakstīšu)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы