Tallink - Tallink darbinieki
Gribēju izteikt sūdzību par Tallink darbinieci, konkrēti, par darbinieci, kas strādā t/c Spicē Tallink centrā, un neprot pareizi veikt biļešu rezervāciju, tādējādi neņemot vērā klientu vēlmes!
Situācija bija tāda, ka jūlijā rezervējām braucienu Riga-Stokholma 8 personām, un konkrēti norādījām, ka vēlamies braukt ar Romantiku, kā arī par to maksājām, jo tam prāmim ir savādākas cenas, kā Festivālam.
Nopirkām 4 B kajītes uz noteikto augusta datumu, jo mums lika izvēlēties no nepāra datumiem, jo tajos datumos atiet prāmis '' Romantika''. Uzticoties Talink pārstāvei, tā arī izdarījām.
Pienākot īstajai ceļojuma dienai, reģistrējoties konstatējām, ka esam tikuši piereģistrēti uz prāmi Festivāls, jo tieši augustā nepāra datumos pienāk Festivāls, bet pāra datumos Romantika!
Problēma bij tāda, ka darbiniece bij nekompetenta un nezināja to, ka Romantika nepāra datumos no Rīga attiet jūlijā, bet augustā tas notiek pāra datumos!
Bijām ļoti vīlušies!
Konkrētā darbiniece, kas mums veica šādu aplamu rezervāciju bija Egija C.
Комментарии (3)
Egija C ar steigu jāizbaro zivīm!
Pasaules gals? Pati nekad nekļūdies? Aizbraucat, ko čiksti
Sviests :) Linda rakstīt māk, bet lasīt nemāk? Jums taču uzreiz iedeva rezervācijas apstiprinājumu, kur ir rakstīts, ar kādu prāmi braucat, varējāt uzreiz norādīt uz kļūdu. Turklāt cenas uz abiem prāmjiem ir pilnīgi vienādas konkrētajai nedēļas dienai :)