www.sudzibas.lv Tallink Nevīžība pret klientiem

Tallink - Nevīžība pret klientiem

Labdien,
Ar draugu devāmies ceļojuā uz Zviedriju, maksājām vienu no dārgākajām cenām par kajīti 160Ls. Atverot kajītes durvis saskārāmies ar sasmakušu gaisu tajā. Centieni izvēdīnāt bija lieli, jo atklājām, ka kajītes grīdas segums - paklājs pus kajītei bij slapjš, kas ilgstoši tāds ir bijis, jo no tā nāca jau sasmakuma, pelējuma smaka. Acimredzot problēmas ar ūdens novadīšanu no dušas vai pat WC. tādā sasmakušā kajītē bijām spiesti pavadīt visas 3 dienas!

Esam vīlušies Tallink par viņu attieksmi pret klientiem!

Iesaku iepriekš noskaidrot šādu negadījumu seku izlabošanu, jo mēs neatradām nevienu iespēju uz prāmja to kādam pateikt, lai iedod tādas pašas summas apmaksas citu kajīti.

Izpētīju tallink.lv mājas lapu neatradu vietu sūdzībām, bet to vēl meklēšu, jo vēlos personīgi viņiem izteikt savu sūdzību.

A

Комментарии (10)

I Ilona 01.11.2010

Uz prāmja ir tāda vieta kā info centrs kur palīdz atrisināt visādas problēmas.
Paši vien vainīgi - nav ko tagad īdēt !

A aktā 01.11.2010

Jūs droši vien no laukiem? Tad saprotams, ka cilvēkiem grūti orientēties...

V v 01.11.2010

Gribēji pazīmēties, ka esi bagāta un vari atļauties dārgu kajīti :D Tagad te ar lielies :)

I Ilona 01.11.2010

Kāda gan zīmēšanās par kajīti 160Ls - tā taču parastā cena :D

L lomac 01.11.2010

kapteinis ir tads kurw var visu atrisinat uz vietas, neticu ka nebija iespejas sazinaties ar vinju.

G gabi 13.12.2010

pirms izvelējāties cik maksāsiet par kajīti, vajadzēja ieskatīties tallink mājas lapā, tur ir visas cenas, kas attiecas un sasmakušo gaisu, varu teikt tikai to, ka visu nokārtot vajadzēja tikai aiziet lidz info, un ja kaut tas nepatiik, varat staigāt kājam..

š Štepselis 08.06.2011

Kad es braucu uz Stokholmu, un, staigājot pa prāmi, biju nozaudējusi to karti ar kuru atslēdz durvis, man info centrā uzreiz piedāvāja pārvākties uz citu numuriņu, teica, ka tā varot apzagt un etc. Un es domāju, ka ar jūsu sūdzību, risinot problēmu info centrā, nebūtu nekādu problēmu tikt pie labāka numuriņa. ;)

T ToAnete 08.06.2011

Tā bija speciāli baltajiem nēģeriem domāta kajīte.

L livins 04.07.2012

jāteic, ka es arī esmu mēģināju atrast vietu sūdzībām Tallink mājas lapa, tomēr bez rezultētiem..:( ļoti žēl!

F fedium 04.07.2012

aizej uz viņu biroju/pārstāvniecību tajā pašā Origo centrālstacijā un iesniedz sūdzību, pretī prasi parakstu, ka ir pieņemts vai arī raksti ierakstītu vēstuli un PTAC pēc tam, ja neatbild.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы