Tallink - Nevīžība pret klientiem
Labdien,
Ar draugu devāmies ceļojuā uz Zviedriju, maksājām vienu no dārgākajām cenām par kajīti 160Ls. Atverot kajītes durvis saskārāmies ar sasmakušu gaisu tajā. Centieni izvēdīnāt bija lieli, jo atklājām, ka kajītes grīdas segums - paklājs pus kajītei bij slapjš, kas ilgstoši tāds ir bijis, jo no tā nāca jau sasmakuma, pelējuma smaka. Acimredzot problēmas ar ūdens novadīšanu no dušas vai pat WC. tādā sasmakušā kajītē bijām spiesti pavadīt visas 3 dienas!
Esam vīlušies Tallink par viņu attieksmi pret klientiem!
Iesaku iepriekš noskaidrot šādu negadījumu seku izlabošanu, jo mēs neatradām nevienu iespēju uz prāmja to kādam pateikt, lai iedod tādas pašas summas apmaksas citu kajīti.
Izpētīju tallink.lv mājas lapu neatradu vietu sūdzībām, bet to vēl meklēšu, jo vēlos personīgi viņiem izteikt savu sūdzību.
Комментарии (10)
Uz prāmja ir tāda vieta kā info centrs kur palīdz atrisināt visādas problēmas.
Paši vien vainīgi - nav ko tagad īdēt !
Jūs droši vien no laukiem? Tad saprotams, ka cilvēkiem grūti orientēties...
Gribēji pazīmēties, ka esi bagāta un vari atļauties dārgu kajīti :D Tagad te ar lielies :)
Kāda gan zīmēšanās par kajīti 160Ls - tā taču parastā cena :D
kapteinis ir tads kurw var visu atrisinat uz vietas, neticu ka nebija iespejas sazinaties ar vinju.
pirms izvelējāties cik maksāsiet par kajīti, vajadzēja ieskatīties tallink mājas lapā, tur ir visas cenas, kas attiecas un sasmakušo gaisu, varu teikt tikai to, ka visu nokārtot vajadzēja tikai aiziet lidz info, un ja kaut tas nepatiik, varat staigāt kājam..
Kad es braucu uz Stokholmu, un, staigājot pa prāmi, biju nozaudējusi to karti ar kuru atslēdz durvis, man info centrā uzreiz piedāvāja pārvākties uz citu numuriņu, teica, ka tā varot apzagt un etc. Un es domāju, ka ar jūsu sūdzību, risinot problēmu info centrā, nebūtu nekādu problēmu tikt pie labāka numuriņa. ;)
Tā bija speciāli baltajiem nēģeriem domāta kajīte.
jāteic, ka es arī esmu mēģināju atrast vietu sūdzībām Tallink mājas lapa, tomēr bez rezultētiem..:( ļoti žēl!
aizej uz viņu biroju/pārstāvniecību tajā pašā Origo centrālstacijā un iesniedz sūdzību, pretī prasi parakstu, ka ir pieņemts vai arī raksti ierakstītu vēstuli un PTAC pēc tam, ja neatbild.