Tallink - Krāpšana

2019. Gada nogalē ar sievu iegādājāmies biļetes braucienam maršrutā Rīga-Stokholma turp un atpakaļ (2 cilvēki + vieglā automašīna) . Sakarā ar covid-19 pandēmiju, brauciens nenotika. Naudas atgriezšanas iespēju Tallink kategoriski noraidīja, kā vienīgo risinājumu piedāvājot "dāvanu karti", izmantošanai 2021. Gada laikā. Šogad - naudu neatgriež, jo dāvanu karti naudas izteiksmē neesot iespējams izņemt (bet izvēlēties "dāvanu karti" mums uzspieda Tallink) , prāmis maršrutā Rīga - Stokholma nekursē, tā vietā tiek piedāvāts dāvanu karti iztērēt Tallink e-veikalā, izvēlēties kruīzu pa Baltijas jūru vai uz Ālandu salām, neizkāpjot krastā.
Paldies milzīgs, bet mūs tas neinteresē. Mūsu mērķis ir ceļojums ar auto uz Norvēģiju un Tallink šajā situācijā tika izvēlēts tikai kā transporta kompānija nokļūšanai Stokholma, no kurienes turpināt ceļojumu. Un neinteresē mums jūsu e-veikala smaržas, alkohols utt... No smaržām man alerģija, alkoholu nelietojam... Cilvēki, kas vēlas ceļot, ceļojumam paredzēto naudu nevēlas notriekt nebūtiskos sīkumos.
Ejot uz veikalu pirkt virtuves iekārtu, jums tak nepiedāvā kā alternatīvu sporta velosipēdu!
Tallink, esiet atbildīga kompānija, ja nespējiet nodrošināt pakalpojumu - atgrieziet iemaksāto naudu!

09.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Комментарии (1)

B Bez vārda vārds 10.07.2021

Izskatās,ka jums nekas neinteresē. Tad paliekat lv. Te tādu daudz - mums neinteresē nekas. Smaržas ir skaistums...,tad jāsmird tālāk.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы