Tallink Isabelle - Krāpšana,ļoti slikts klientu serviss iekāpšanas laikā
Bija ierezervēts ceļojums internetā, kurš bija apmaksāts ar manas mammas karti, toties viņa mums līdzi nebrauca. Braucām divatā ar divgadīgu bērnu. Reģistracijas laikā pieprasīja apmaksas karti,kas protams nebija līdzi. Internetā nepamanīju nekādus brīdinājumus, kad karte jāuzrāda. Pienāca "galvenā kasiere" un ļotiuzbrūkošā maniere "piedāvāja" man "variantus" galīgi nepalīdzot, bet gan sagādājot stresu un ļoti nepatīkamu pirmo iespaidu par Tallink.
Varianti bija šādi: 1. "Jus maksājat visu summu (300 eiro) vēlreiz un tādā veidā uzrādat karti". Uz ko es pateicu kategorisku nē un liekot viņai saprast kad tas cauri neies.
2. variants: "Jūs atsakaties noēdināšanas un maksājiet tikai par kajīti" Es nezinu no kura koka viņa ir nokritusi, jo es liku viņai zināt kad tas ir kategoriski izslēgts, jo mums līdzi ir mazs berns.
Tad šai sievietei iekustējās smadzenes un viņa piedāvāja trešo variantu,kas bija nokopet pasi un es apliecinu, kas kartes dati nav zagti. Uz ko es piekritu, lai jau atšujas jo līdz iekāpšanai palika nedaudz laika.
Lūk tāds ir Tallink serviss... Viss būtu kārtībā bet ir sajūta,kad Tallink trenē savus darbiniekus izspiest naudu (divkāršu maksu) par braucienu uz Stokholmu, kas liek visam sākt smirdēt pec sapuvušām zivīm.
Добавить комментарий