www.sudzibas.lv Swedbank no bamkomāta neizdod 50ls

Swedbanka/SEB banka - no bamkomāta neizdod 50ls

Situācija sekojoša- no SEB bankomāta ar swedbank karti grasījos izņemt 50ls, bankomātā parādās uzraksts ka nav savienojuma ar banku, es neko ļaunu nedomājot izņemu karti un mēģinu vēlreiz, kad man tas arī izdevās. Tikai vēlāk konstatēju ka šī naudiņa ir no konta novilkta 2x. Kad zvanīju uz banku man atbildēja ka naudu iespējams atgriezīs 60 dienu laikā. Un ko man tagad darīt? Vai tiešām tas ir normāli, ka tā vienkārši var pazust nauda no konta un neviens par to nav atbildīgs? Kad bankām vajag no cilvēka tad visam jānotiek ātri, bet kad cilvēkam vajag no bankas, tad, redziet, 60 dienu laikā! Situācija ir pilnīgi absurda.

A

Комментарии (3)

A Anda 26.01.2013

Tieši tā man atbildēja arī bankā. Es neesmu minējusi ka pēc mana zvana kādam būtu jāatgriež nauda, loģiski ka tas ir jāpārbauda, bet mani neapmierina fakts ka šis process aizņem 60 dienas!!! Un ja nu šī summa būtu bijusi lielāka? Tā varēja būt visa alga.. un ko tad? Vai man kā bankas klientam ir turpmāk jābaidās no bankomātiem izņemt naudu? ''Jo šeit ir Latvija..''

P Pipars 26.01.2013

Man arī ir tā gadījies, tikai veikalā. Parādījās kļūda savienojumā, pārdevēja mēģināja vēlreiz, un tad parādījās, ka nepietiek līdzekļu. Samaksāju skaidrā naudā. Pēcāk pārbaudot ibankā (seb), redzēju, ka nauda tomēr noskaitīta rezervācijā. Zvanīju uz banku, teica, ka šādos gadījumos divu nedēļu laikā automātiski atskaitās atpakaļ. Neesmu naivs, eju nākošajā dienā uz banku, izrādās, ka jāraksta OBLIGĀTI iesniegums, bez iesnieguma neviens pat i nesāktu skatīt, kas noticis. Nokopēja čekus, savāca iesniegumu un pateica, ka nedēļas laikā būs. Paiet nedēļa, naudas nav, summa nebija nekāda mazā. Zvanu bankai, tur man ļoti atvainojas, ka bankā nepareiza informācija man sniegta, ka naudiņu atpakaļ parasti dabū divu mēnešu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas brīža. Viss labs, kas labi beidzas, naudu dabūju mēneša laikā. Taču, jā, konkrēti tracina, ka viņi drīkst stiept gumiju, kamēr mums skatās uz katru nokavēto dienu. Te tev nu bija - maksāt ar karti droši un ērti, kā tad... Manā gadījumā tā gan nebija pēdējā nauda, bet jā, pievilkt jostu bik stingrāk gan vajadzēja. Un tas vairs nevienam neinteresē...

P praulins 30.01.2013

http://www.fktk.lv Kungu iela 1, Rīga, LV-1050
Tālrunis: 6 7774800
Mobilais tālrunis:
2 6515221
2 6515241
2 6515213
2 9802899
Fakss: 6 7225755
E-pasts: [slēpt]@fktk.lv

Apmeklētāju pieņemšana Finanšu un kapitāla tirgus komisijā

Nolūkā nodrošināt ikvienai personai iespēju vērsties Finanšu un kapitāla tirgus komisijā ar mutvārdu iesniegumu, sūdzību vai priekšlikumu un saņemt atbildi pēc būtības Komisija ikvienu apmeklētāju pieņem katru darbdienu Komisijas darba laikā, iepriekš piesakoties pa tālruni 6 7774800, faksu 67225755 vai e-pastu [slēpt]@fktk.lv.

Iesniegumu pieņemšana Finanšu un kapitāla tirgus komisijā

Ikvienam ir iespēja vērsties Finanšu un kapitāla tirgus komisijā ar iesniegumu, informācijas pieprasījumu vai pēc uzziņas.

Komisija atbildēs uz iesniegumiem saskaņā ar Iesniegumu likuma un Informācijas atklātības likuma prasībām, kā arī uz iesniegumiem, kuriem likums nosaka citu izskatīšanas kārtību, saskaņā ar šo kārtību pēc iespējas saprātīgā termiņā.

Komentēja: Pirms 19 minūtēm
praulins

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы