Swedbank - Vispārēja bankas attieksme
Vēlos padalīties ar jums vispārējā SWEDBANK attieksmē.
Jau 7 gadus man ir šīs bankas izsniegta "fiksētā maksājuma kredītkarte" (sākotnēji saucās EGO karte). Bankā katru mēnesi ir stabils apgrozījums un nekad neesmu kavējis viņiem nekādus maksājumus.
Sākotnēji noslēdzot līgumu par šo karti tika piešķirta tobrīd izdevīgākā kredītkartes procentu likme 23%.
Pēc dažiem gadiem situācija tirgū mainījās un konstatēju, ka pēc cenrāža procentu likme šai kartei sākas no 20%. Tad lūk, rakstveidā prasīju samazināt šīs kartes procentu likmi. Taču pretī saņēmu sekojošu atbildi:
"Labdien.
Diemžēl, Ego kartes likmi, kas noslēgta agrāk nav iespējams mainīt. Likme, kas tiek norādīta līgumā, kuru Jūs parakstījāt, kad saņēmāt karti ir nemainīga, un mainīt to nav iespējams.
Ar cieņu,
edgars Audzers
A/S Hansabanka"
Tas bija vēl 2007.gadā
Kādu 1.5-2 gadus vēlāk situācija kredītu tirgū mainījās un Swedbank izdomāja pacelt šīs kartes procentu likmi no cenrādī noteiktajiem 20% uz 24%. Attiecīgi man palielināja no maniem 23% uz 24%. Lai gan iepriekš paši apgalvoja, ka tas nav iespējams.
Šodien šai kartei procentu likme pēc cenrāža ir no 17% un kā rakstīts viņu pašu mājas lapā "Procentu likme tiek piemērota katram klientam individuāli un ir atkarīga no klienta kredītvēstures un lojalitātes Swedbank". Atgādinu, ka esmu ilggadīgs klients un bez maksājumu kavējumiem. Esmu pat iekļauts Swedbank īpašajā apkalpošanas programmā.
Tad lūk atkārtoti prasīju, lai man atkārtoti samazina procentu likmi. To darīju elektroniski hanzanet'ā. Pēc 4 (!!!) dienām saņēmu atbildi, ka ir jāpilda speciālas formas iesniegums. Tas atbildes ātrums, laikam saistīts ar to ka esmu bankas "Īpašajā apkalpošanas programmā", viņi laikam arī startē tajā reklāmas kampaņā "SLOW LATVIA".
Aizpildīju šo iesniegumu un rezultātā pēc vairākām dienām saņēmu atbildi, ka likmi samazināt nav iespējams.
Tāds lūk ir mans stāsts par šo banku ar kuru sadarbojos jau ilgus gadus.
Un šoreiz runa neiet par kaut kādiem lielajiem zaudējumiem, tās procentu likmes dēļ (naudas izteiksmē jau tur ir tikai daži lati mēnesī), bet gan vienkārši par principu.
Комментарии (4)
Nu, man ir tā VISA ELECTRON, ziniet-man iepriekš bija 19% gada likme no pārtērīņa.Nu jau diezgan sen atpakaļ, atverot savu hanzanet, tur parādijās ziņa, ka turpmak būs 29% !!! Nu ko-tagad cenšos nolīdzināt parādus, lai nav proči jāmaksā.Man tik liekas, ka beigās izdomās, ka vajadzētu maksāt arī par to laipnību, ka vispār tur tas ...nu kaut ko jau izdomās...
Man ar bija šī Ego karte! Paldies Dievam esmu no viņas ticis vaļā, jo ja parēķina, cik banka pievāc sev, tad šādu summu varu ietaupīt.
Es arī esmu šīs bankas īpašajā apkalpošanas programmā iekļauts, bet pagaidām izņemot, ka viņi piedirš manu e pastu ar saviem spamiem, kuriem nav segums, nekas īpašs šajā programmā nav novērots.
Vispār šī banka ir kļuvusi ļoti slikta, pat patstāvīgajiem un ilggadējiem klientiem nav nekādas atlaides un priekšrocību, tāpēc jau apsveru domu iet prom no šīs bankas!
Tehniski procentu likmi var samazināt vai palielināt kaut vai katru dienu, bet ne par to ir jautājums. Vienmēr visiem klientiem liekās, ka viņi ir tik labi un īpaši, bet jautājums ar ko? Ar to ka bankas datu bāze glabā ierakstu par to, ka esi bankas klients? Daudziem Latvijas iedzīvotājiem vairākās bankās ir konti. Ja neko nevajag par viņu uzturēšanu maksāt kāpēc ne?
Par procentiem. Banka var mainīt procentu likmes kā vēlās, informējot par to klientus 30.dienas iepriekš savā mājas lapā ievietojot attiecīgu informāciju. Ja klientu neapmierina jaunie līguma noteikumi viņam ir tiesības lauzt šo līgumu, atmaksāt bankai visu kredīt limitu un slēgt karti. Lūdzu izmanto savas tiesības ne vis žēlabaini gaudo par to kā gāji uz banku zemākus procentus diedelēt. Nekādas pašcieņas.
Ko Swedbank nozīmē "Īpašās apkalpošanas programma"?
Bankas atbilde uz vienkāršu jautājumu pēc 4 dienām.
Vai savas pozitīvās attieksmes izrādīšana uz jebkuru jautājumu.
Bet varbūt piečakarēšanas mēģinājums uz katra stūra.
Swedbank ilgstoši bija TOP banka. Pēc visiem parametriem. T.sk. serviss, attieksme.
Šodien šīs bankas līmenis ir ļoti krities. Un diemžēl arī bankas vispārēja attieksme pret klientiem.